На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
22 172 607.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-27-002865-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 11:06 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 18:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 22 172 607.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 110 863.04 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні опорного закладу "Кролевецький ліцей № 3" Кролевецької міської ради за адресою: вул. Рушникова, 36, м. Кролевець, Конотопського району, Сумської області1 робота Адреса поставки: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36 Строк: до 31.12.2024 11:06 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43050547 |
---|---|
Поштова адреса | 01061, Україна, м. Київ, місто Київ, ПРОВУЛОК ТБІЛІСЬКИЙ, будинок 4/10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Бумаженко |
Телефон | +380964916401 |
Ел. пошта | tovubknova@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-17 14:17:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 14:17:08
Опис
На виконання розділу 1. Додатку 1, 4 ТД - Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: "Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій": Учасник надав Довідку № 310/24 від 03.09.2024 року (про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт): 1) згідно п. 39 Довідки не надав підтверджуючі документи на "акамуляторний фарбопульт Worcraft CSG-S20LiA" – у видатковій накладній № 13 від 06.05.2924 року відсутній вказаний " акамуляторний фарбопульт Worcraft CSG-S20LiA " (файл "Видаткова .pdf"); 2) згідно п. 44 Довідки не надав підтверджуючі документи на "пневматичну установку для напилення ППУ (6 кВт,, 2-8кг/хв) Profsistrument A-250" – в додатках Договору оренди обладнання №72/08/24 від 23.08.2024 року відсутня вказана "Пневматична установка для напилення ППУ (6 кВт,, 2-8кг/хв) Profsistrument A-250" (файл "ДОГ. ФОП КОЧКАЛО І.М.pdf"). Необхідно додати: 1) підтверджуючі документи на "акамуляторний фарбопульт Worcraft CSG-S20LiA; 2) підтверджуючі документи на "пневматичну установку для напилення ППУ (6 кВт,, 2-8кг/хв) Profsistrument A-250". Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених п.43 Особливостей. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ3. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату протягом трьох місяців після одержання плати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт меншому ніж три місяці, Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок Замовника, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3), через Державну казначейську службу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Відділ освіти Кролевецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41761455 |
Поштова адреса | 41300, Україна, Сумська область, Кролевець, вулиця Франка,8 |
Ім'я |
Копейченко Андрій Віталійович ( ) |
Телефон | +380545395346 |
Ел. пошта | otgkrolosvita@ukr.net |