На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
26 893 562.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Для розміщення внутрішньо переміщених осіб
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-27-006364-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 13:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 26 893 562.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 134 467.81 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 134 467.81 UAH |
Капітальний ремонт з термомодернізацією фасада будівлі гуртожитку для внутрішньо переміщених осіб по вул. Троїцька, 71/73 в м. Кременчуці Полтавської області1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.07.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37411298 |
---|---|
Поштова адреса | 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 1Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євгеній Бурлака |
Телефон | +380675355624 |
Ел. пошта | montazh.kremelectro@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-13 09:00:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 09:00:24
Опис
Необхідно усунути наступні виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Частиною 3 пункту 1 додатку 1 до ТД, передбачено, що учасник повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором, зокрема, у разі наявності позаштатного працівника: надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад - договір цивільно-правового характеру). У складі тендерної пропозиції учасник надав цивільно-правові договори №09-06/2024 від 09.09.2024 на гр. Сніпич Василь Михайлович; №09-05/2024 від 09.09.2024 на гр. Сніпич Валентина Ілінішна. Предметом зазначених договорів є виконання таких робіт (надання послуг): розробка кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт з термомодернізацією фасада будівлі гуртожитку для внутрішньо переміщених осіб по вул. Троїцька, 71/73 в м. Кременчуці Полтавської області» (п. 1.1 договору), в той же час до обов’язків за вказаними договорами належить виконання робіт з оздоблення поверхонь, шліфування, ґрунтування, штукатурення, шпаклювання, фарбування (п. 1.2. договору). Таким чином, існує невідповідність між предметом вищевказаних цивільно-правових угод та обов’язками, покладеними на залучених працівників. 2. Частиною 3 пункту 1 додатку 1 до ТД, передбачено, що Учасник повинен підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та наступними працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором: маляр, бруківник, які можуть бути, як у штаті, так і залучені. У наданій тендерній пропозиції відсутні документи, що підтверджували б наявність у учасника чинних зобов’язань з наступними працівниками: маляр, бруківник.
Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 60 календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідного Акта приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в, а також довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати у формі № КБ-3, за умови наявності відповідного фінансування, але в обсязі не більше 70% від загальної вартості договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Оплата виконаних робіт в обсязі 30% від загальної вартості договору здійснюється Замовником протягом 60 календарних днів з дати реєстрації Державною інспекцією архітектури та містобудування декларації про готовність об’єкта до експлуатації, за умови наявності відповідного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Комунальне госпрозрахункове житлово-експлуатаційне підприємство "Автозаводське" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25165297 |
Поштова адреса | 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, м.Кременчук вул.1905 року,32 |
Ім'я |
Калайко Ростислав Олегович |
Телефон | 380673154138 |
Ел. пошта | rostislavolegovich049@ukr.net |