На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 (Послуги з виготовлення документації із землеустрою)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-002464-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 вересня, 15:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 14:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 866 666.67 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 13:12 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 333.33 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з виготовлення документації із землеустрою1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71240000-2, Архітектурні, інженерні та планувальні послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РЕНЕСАНС-ГРУП» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РЕНЕСАНС-ГРУП» протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РЕНЕСАНС-ГРУП» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РЕНЕСАНС-ГРУП» протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.
Код ЄДРПОУ | 40082251 |
---|---|
Поштова адреса | 30240, Україна, Хмельницька область, Сушівці, Хмельницька область, Білогірський район, село Сушівці, вулиця Центральна, 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наголюк Андрій Васильович |
Телефон | +380689511549 |
Ел. пошта | renesans.groups@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-10 15:08:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-11 15:08:46
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах поданих ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуги - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 (Послуги з виготовлення документації із землеустрою) Номер закупівлі UA-2024-08-28-002464-a. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та документах щодо підтвердження учасником процедури закупівлі кваліфікаційних критеріїв та інших документах, надання яких передбачено вимогами тендерної документації, а саме: 1. Учасником на виконання вимог пункту 1) Перелік інших документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатка 1 до тендерної документації, в складі документів тендерної пропозиції надано документ «Довідка (інформація про учасника закупівлі)» (Вих. №0501 від 05.09.2024 р.), в якому в порушення вимог підпункту д) вказаного пункту не в повній мірі зазначена інформацію про систему оподаткування учасника. Відповідно вимог зазначених в пункті 1) Перелік інших документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатка 1 до тендерної документації учаснику необхідно надати: «Довідка, складена у довільній формі яка містить наступну інформацію про учасника процедури закупівлі, а саме: а) ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи); б) фактичне місцезнаходження учасника процедури закупівлі (в разі якщо фактична адреса не співпадає з юридичною адресою зазначеною в ЄДРПОУ); в) телефон, факс (в разі наявності), електронна адреса (в разі якщо ця інформація відсутня в ЄДРПОУ та/або не співпадає з інформацією зазначеною в ЄДРПОУ); г) реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту (з наданням копії довідки банківської установи про відкриття такого рахунку); д) інформацію про систему оподаткування (єдиний податок та не платник ПДВ або єдиний податок та платник ПДВ або платник податку на прибуток та не платник ПДВ або платник податку на прибуток та платник ПДВ, інше).» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника зазначені в підпункті д) пункту 1) Перелік інших документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатка 1 до тендерної документації, та надати довідку в довільній формі в якій зокрема має буту зазначена повна інформація про систему оподаткування учасника. 2. Учасником, на виконання вимог п.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано документ «ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі» (Вих. №0502 від 06.09.2024 р.) (далі-Довідка), в якій учасник зазначив про наявність обладнання інших осіб, що задіяне на підставі договору оренди обладнання №1438 від 14.03.2024р., укладеного з ПАТ «Систем Солюшнс». Однак, найменування обладнання, яке зазначене учасником в пункті 1 Довідки, не відповідає найменуванню обладнання, зазначеному в підпункті 1.2.1. пункту 1.2 договору оренди обладнання №1438 від 14.03.2024р., укладеного з ПАТ «Систем Солюшнс». Відповідно до вимог п.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати «1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, кількість і їх технічний стан; назву спеціального програмного забезпечення; інформацію про наявність такого обладнання, машин, механізмів, спеціального програмного забезпечення у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи), з яким укладено відповідний договір, а також номер (в разі наявності) та строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми, спеціальне програмне забезпечення тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність у учасника: - електронного тахеометру; - комплекту GPS-приймачів; - ліцензійного програмного комплексу для обробки вимірів та складання землевпорядної документації.» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно привести у відповідність інформацію щодо найменування обладнання зазначеного в пункті 1 Довідки, з інформацією, зазначеною в підпункті 1.2.1. пункту 1.2 договору оренди обладнання №1438 від 14.03.2024р., укладеного з ПАТ «Систем Солюшнс». 3. Учасником, на виконання вимог п.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надано документ «ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі» (Вих. №0502 від 06.09.2024 р.) (далі-Довідка), в якій учасник зазначив про наявність обладнання інших осіб, що задіяне на підставі договору оренди обладнання №1438 від 14.03.2024р., укладеного з ПАТ «Систем Солюшнс». Однак учасник, в порушення вимог п.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, в Довідці не зазначив місцезнаходження юридичної особи, з якою укладено вищезазначений договір оренди обладнання, а саме ПАТ «Систем Солюшнс». Відповідно до вимог п.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати «1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, кількість і їх технічний стан; назву спеціального програмного забезпечення; інформацію про наявність такого обладнання, машин, механізмів, спеціального програмного забезпечення у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи), з яким укладено відповідний договір, а також номер (в разі наявності) та строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми, спеціальне програмне забезпечення тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність у учасника: - електронного тахеометру; - комплекту GPS-приймачів; - ліцензійного програмного комплексу для обробки вимірів та складання землевпорядної документації.» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника, зазначені в п.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, та в Довідці зазначити місцезнаходження юридичної особи, з якою укладено договір оренди обладнання, а саме ПАТ «Систем Солюшнс». 4. Учасником, на виконання вимог п.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надано документ «ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі» (Вих. №0502 від 06.09.2024 р.) (далі-Довідка), в якій учасник зазначив про наявність обладнання інших осіб, що задіяне на підставі договору оренди обладнання №1438 від 14.03.2024р., укладеного з ПАТ «Систем Солюшнс». Однак учасником, в порушення вимог п.3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, в складі документів тендерної пропозиції не надано жодного документа, який підтверджує право власності ПАТ «Систем Солюшнс» на майно, яке зазначене учасником в пункті 1 та пункті 2 Довідки. Відповідно п.3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації «3. У разі зазначення в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази інших осіб, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, виробничих/складських площ тощо, з особами, зазначеними в довідці (при цьому право власності таких осіб на відповідне майно має бути підтверджене на умовах, визначених в пункті 2 цього розділу). В разі якщо наданий договір містить загальний опис послуг/робіт, без чіткої ідентифікації в ньому майна, зазначеного в Довідці, додатково необхідно надати довідку відповідного контрагента учасника про задіяність відповідного майна в рамках виконання наданого учасником договору. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений.» Враховуючи вищевикладене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника, зазначені в п.3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, та надати замовнику документи, які підтверджують право власності ПАТ «Систем Солюшнс» на майно, зазначене учасником в пункті 1 та пункті 2 документа «ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі» (Вих. №0502 від 06.09.2024р). 5. Учасником, на виконання вимог п.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надано документ «ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі» (Вих. №0502 від 06.09.2024 р.) (далі-Довідка), в пункті 4 якої учасник зазначив про наявність комп’ютерного обладнання (принтери, ноутбуки, плотер тощо) та ліцензійного програмного забезпечення, яке належить йому на праві власності. Однак, в порушення вимог п.2 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, учасником в складі документів тендерної пропозиції не надано жодного документа, який вимагався замовником та який підтверджує право власності учасника на комп’ютерне обладнання та ліцензійне програмне забезпечення. Відповідно до вимог п.2 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації «2. В якості документального підтвердження наявності у учасника зазначеного в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази на праві власності необхідно надати скановану копію документу, що підтверджує таке право власності (якщо такий документ передбачено законодавством для такого типу майна) або бухгалтерську довідку про наявність зазначеного майна на балансі, якщо окремий документ про власність на таке майно не передбачено законодавством.» Враховуючи вищевикладене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника, зазначені в п.2 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, та надати замовнику документи, які підтверджують право власності на майно, зазначене в пункті 4 документа «ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі» (Вих. №0502 від 06.09.2024р), якщо такий документ передбачено законодавством для такого типу майна, або бухгалтерську довідку про наявність зазначеного майна на балансі, якщо окремий документ про власність на таке майно не передбачено законодавством. 6. Учасником, на виконання вимог п.1 розділу 2 Додатка 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надано документ «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» (Вих. №0508 від 06.09.2024 р.) (далі-Довідка), в пунктах 2,3,4 якої зазначив назви посад працівників, які не відповідають назвам посад зазначеним в наказах про їх призначення. Відповідно до вимог п.1 розділу 2 Додатка 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати «1. Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність прийнятих за трудовим договором та/або залучених за цивільними угодами працівників, або працівників субпідрядника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці необхідно обов’язково зазначити по кожному працівнику окремо: П.І.Б. працівників, їх посаду (в разі наявності трудового договору), спеціальність, досвід роботи за спеціальністю, ступінь освіти (узагальнено: середня, професійно-технічна, вища тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність сертифікованих та працюючих за основним місцем роботи: - інженера-землевпорядника; - інженера-геодезиста. При цьому місце роботи в учасника щонайменше одного вказаного в Довідці інженера-землевпорядника та щонайменше одного інженера-геодезиста має бути підтверджено записами у Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників та Державному реєстрі сертифікованих інженерів- геодезистів відповідно.» Враховуючи вищевикладене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника, зазначені в п.1 розділу 2 Додатка 2 до тендерної документації та привести у відповідність назви посад зазначених в пунктах 2,3,4 документа «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» (Вих. №0508 від 06.09.2024 р.) з назвами посад цих працівників, які зазначені в наказах про їх призначення. 7. Учасником, в порушення вимог п.1 розділу 3 Додатка 2 до тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору, в наданому документі «Інформація про досвід виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору» (Вих. №0509 від 06.09.2024 р.), як аналогічний зазначено договір № 49-В-ХЕФ-20 від 06.03.2020 року (далі-Договір), предметом якого, відповідно пункту 1.1. Договору, є «послуги з виготовлення технiчної документацii iз землеустрою щодо подiлу земельних дiлянок (надалi по тексту - послуги), за кодом ДК 021 :2015: 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»» та з якого не вбачається що він є аналогічним* за предметом закупівлі договором в розумінні замовника. Відповідно до вимог зазначених в п.1 розділу 3 Додатка 2 до тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору необхідно надати «1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору. В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагента, вказавши його найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний*; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору. (в цьому розділі - Довідка);». При цьому згідно розділу 3 Додатка 2 до тендерної документації «* Під аналогічним за предметом закупівлі договором замовник розуміє договір, за яким надавались послуги/виконувались роботи з виготовлення та погодження землевпорядної документації щодо земельних ділянок на яких розташовані гідротехнічні споруди морських портів.» Враховуючи вищевикладене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати усі вимоги замовника, зазначені в розділі 3 Додатка 2 до тендерної документації, та документально підтвердити досвід виконання саме аналогічного* за предметом закупівлі договору. 8. Учасником, на виконання вимог п.1 розділу 3 Додатка 2 до тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору, надано документ «Інформація про досвід виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору» (Вих. №0509 від 06.09.2024 р.) (далі-Довідка), в якій учасником не вірно вказано найменування контрагента, його ідентифікаційний код в ЄДРПОУ та адреса. Відповідно до вимог зазначених в п.1 розділу 3 Додатка 2 до тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору необхідно надати «1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору. В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагента, вказавши його найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний*; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору. (в цьому розділі - Довідка);» Враховуючи вищевикладене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника, зазначені в п.1 розділу 3 Додатка 2 до тендерної документації, та в Довідці вірно зазначити найменування контрагента, його ідентифікаційний код в ЄДРПОУ та адресу. Примітка: вимога в цій частині не свідчить про визнання замовником зазначеного в Довідці договору як аналогічного, вимога про підтвердження чого зазначена в пункті 7. 9. Учасником, в порушення п.3 розділу 3 Додатка 2 до тендерної документації, в складі документів тендерної пропозиції, не надано жодного документа, що підтверджує виконання в повному обсязі зобов’язань по договору, зазначеному в документі «Інформація про досвід виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору» (Вих. №0509 від 06.09.2024 р.) (далі-Довідка). Відповідно до вимог, зазначених в п.3 розділу 3 Додатка 2 до тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору необхідно надати «3. Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договору, зазначеному в Довідці, а саме акти приймання-передачі наданих послуг/виконаних робіт, або інші документи, передбачені таким договором, складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;». Враховуючи вищевикладене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника, зазначені в п.3 розділу 3 Додатка 2 до тендерної документації, та в складі документів тендерної пропозиції надати копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договору, зазначеному в Довідці, а саме акти приймання-передачі наданих послуг складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні. Примітка: вимога в цій частині не свідчить про визнання замовником зазначеного в Довідці договору як аналогічного, вимога про підтвердження чого зазначена в пункті 7. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 32803583 |
---|---|
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, місто Біла Церква, вул. Гайок, будинок 184, квартира 46 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | БАКАЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
Телефон | +380975553030 |
Ел. пошта | expert-centr-bc@ukr.net |
не залучається
Розрахунки за обсягами наданих послуг здійснюються після отримання замовником оригіналу виставленого виконавцем та належним чином оформленого рахунку на відповідний обсяг послуг, на підставі підписаних з обох Сторін Актів приймання-передачі наданих послуг, в наступному порядку: - сума по рахунку, що є складовою вартості послуг без ПДВ - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання оригіналу рахунку, за умови наявності вказаних вище документів; *- сума ПДВ по рахунку як складова вартості послуг - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання від виконавця достовірної інформації про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних або на третій робочий день після отримання виконавцем вимоги про оплату штрафу в розмірі суми ПДВ по такому рахунку, – що настане раніше. * Зазначається в разі, якщо Виконавець є платником ПДВ
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Ізмаїльська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728402 |
Поштова адреса | 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Ім'я |
Салій Сергій Миколайович |
Телефон | 380677606863 |
Ел. пошта | izmailampu@gmail.com |