На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 119 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-005227-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 18:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 119 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 вересня, 13:08 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 190.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 22 000.00 UAH |
Пакети для сміття300000 штука Адреса поставки: 61145, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Мирна, 11-Б Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 3242312143 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Ковалевської Софії, будинок 76, квартира 49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Одарка Бойкова |
Телефон | +380939333908 |
Ел. пошта | bojkova.tndrs@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-13 15:39:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 15:39:12
Опис
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Бойкова Одарка Петрівна виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. За результатами розгляду банківської гарантії № N71.07.0000000010 від 02.09.2024 р., наданої як забезпечення пропозиції учасника ФОП Бойкова Одарка Петрівна" (далі – Учасник) (надалі - Гарантія) в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2024-08-28-005227-a щодо предмету закупівлі «Пакети для сміття в шт.» за кодом ДК 021:2015: 19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття, повідомляю, що надане забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам передбаченим у тендерній документації. Відповідно до розділу 8 тендерної документації, Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. До електронної системи закупівлі Учасником завантажено файл під назвою «ilovepdf_merged (3)» у форматі pdf, в якому міститься зображення банківської гарантії № N71.07.0000000010 від 02.09.2024 р., що має напис наступного змісту: «Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано з використанням кваліфікованого електронного підпису, що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта. Достовірність підпису можна перевірити на сторінці Центрального засвідчувального органу за https://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України за https://ca.informjust.ua/verify.» Замовником, шляхом переходу за вищезазначеним посиланням, було перевірено наявність кваліфікованого електронного підпису на банківській гарантії та інших документів доданих до банківської гарантії. За результатами перевірки встановлено, що банківська гарантія та інші документи, завантажені у форматі pdf, не містять кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку. Розділ 8 тендерної документації містить вимогу, що строк дії гарантії має бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій відповідно до електронної системи закупівель до 05.09.2024, 00:00. Дата закінчення строку дії гарантії 05.12.2024 р. Таким чином, строк дії банківської гарантії складає менше 90 календарних днів. Крім того, Учасником не було надано документ, який підтверджує право банку на здійснення банківської діяльності, який передбачений тендерною документацією замовника, а саме: довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності. Крім того, зміст гарантії не в повному обсязі відповідає формі, затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та умовам тендерної документації. Так, розділ 8 тендерної документації передбачає: «в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі. В свою чергу банківська гарантія № N71.07.0000000010 від 02.09.2024 р у розділі «Інформація щодо тендерної документації» наступна інформація: «Тендерна документація на закупівлю за предметом: ПАКЕТИ ДЛЯ СМІТТЯ В ШТ (код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття) ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від «28» серпня 2024 р. протокол № 5/3 Карина ГОВОРУХА Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття» З вищенаведеного, у банківській гарантії міститься найменування тендерної документації, в свою чергу, вкладка «Предмет закупівлі» містить тільки Код ДК, що не відповідає формулюванню в оголошенні про проведення відкритих торгів за ідентифікатором UA-2024-08-28-005227-a Також, розділом 8 тендерної документації передбачено, що у банківській гарантії «зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: … - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом,* який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції). * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазаначено саме «…з учасником-принципалом…». Однак, пункт 4 банківської гарантії учасника передбачає наступне: «Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: отримання гарантом повідомлення учасника-принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)». Отже, умови гарантії не відповідають умовам тендерної документації. На підтвердження повноважень щодо підписання банківської гарантії керівником напрямку напрямок корпоративного бізнесу Акцiонерного товариства "АКЦЕНТ-БАНК" надано довіреність № 23001945-К-О від 16.08.2018. Довіреністю керівник напрямку уповноважений на здійснення наступних дій: 5. Укладати договори (угоди) про надання банківських гарантій та видавати банківські гарантії (підписувати гарантійні листи) в межах встановлених лімітів повноважень. Укладати договори (угоди) про надання банківських гарантій та видавати банківські гарантії на суми, що перевищують встановлені ліміти повноважень, лише за наявності відповідного рішення особи, що має необхідний ліміт повноважень або якщо банківська гарантія видається в межах доступної частини ліміту під оформлення бланкових гарантій. 6. Укладати договори (угоди) про надання банківських гарантій та видавати банківські гарантії (підписувати гарантійні листи) під грошове забезпечення в межах встановлених лімітів повноважень. Укладати договори (угоди) про надання банківських гарантій та видавати банківські гарантії на суми, що перевищують встановлені ліміти повноважень або на інших умовах, ніж під грошове забезпечення, лише за наявності відповідного рішення особи, що має необхідний ліміт повноважень або якщо банківська гарантія видається в межах доступної частини ліміту під оформлення бланкових гарантій. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником не надано документів, на які міститься посилання у довіреності № 23001945-К-О від 16.08.2018 р.: - документів, що передбачають обсяг повноважень в межах визначеного ліміту; - документів, що підтверджують, що повірений діяв в межах лімітів та не перевищив їх; - рішення особи, що має необхідний ліміт повноважень, у випадку перевищення лімітів повноважень. У зв’язку з чим, підтвердити наявність достатніх повноважень на підписання електронної банківської гарантії № N71.07.0000000010 від 02.09.2024 р. керівником напрямку напрямок корпоративного бізнесу Акцiонерного товариства "АКЦЕНТ-БАНК" не вбачається за можливе. Враховуючи, що відповідно до Особливостей невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини є підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Усунення недоліків можливо шляхом внесення змін до банківської гарантії № N71.07.0000000010 від 02.09.2024 та підписання її кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта, а також завантаження до електронної системи закупівель довідки в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності, а також завантаження до електронної системи закупівель документів, на які міститься посилання у довіреності № 23001945-К-О від 16.08.2018 р., а саме: документів, що передбачають обсяг повноважень в межах визначеного ліміту, або документів, що підтверджують, що повірений діяв в межах лімітів та не перевищив їх, або рішення особи, що має необхідний ліміт повноважень, у випадку перевищення лімітів повноважень. 2. Відповідно до п.3 Додатку 5, учасник надає Заявку Учасника, згідно форми, що викладена в Додатку 3 до тендерної документації, яка повинна містити назву предмету закупівлі «Пакети для сміття в шт.». Таким чином, учасник повинен надати виправлену Заявку Учасника, згідно Додатку 3.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33673532 |
---|---|
Поштова адреса | 61166, Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Ляпунова будинок 7 квартира 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Павло Коняєв |
Телефон | +380731811716 |
Ел. пошта | ekvitas-pak@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-18 17:10:07
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 17:10:07
Опис
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП "ЕКВИТАС-ПАК" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Згідно п. 13 Додатку 5: Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист в довільній формі про те, що він не має невиконаних зобов’язань за раніше укладеним(и) договором(ами) про закупівлю з тим самим Замовником(ами)-ініціатором(ами), що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Увага! Інформація про замовника(ів)-ініціатора(ів) торгів зазначена в пп.3.1. п.3. « Інформація про замовника(ів)-ініціатора(ів) торгів» розділу «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації. Замовником-ініціатором торгів є Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд», таким чином лист в довільній формі про те, що він не має невиконаних зобов’язань за раніше укладеним(и) договором(ами) про закупівлю з тим самим Замовником(ами)-ініціатором(ами), повинен містити інформацію про договір з СКП «Харківзеленбуд», а не КП «ЦЗО ХМР».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3159923606 |
---|---|
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Яворницького Дмитра, будинок 6, квартира 47 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ФОП РОГАЧ Аліна |
Телефон | +380939333912 |
Ел. пошта | rogac.tndrs@gmail.com |
Післяплата. Впродовж 50 (п'ятдесяти) робочих днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової(их) накладної(их) та/або акта(ів) прийняття-передачі Товару, підписаної(их) уповноваженими представниками Сторін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 50 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Повна назва організації | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ | 03362152 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40848524 |
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
Ім'я |
Карина Говоруха |
Телефон | +380577253215 |
Ел. пошта | k.hovorukha@czo.kh.city |