На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
534 391.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-005890-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 13:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 534 391.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 вересня, 11:54 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 671.96 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Поточний ремонт спортивного майданчика на території Чернівецького ліцею №7 по проспекту Незалежності, 88-Д в м. Чернівці1 послуга Адреса поставки: 58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Проспект Незалежності, 88 Д Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 43914609 |
---|---|
Поштова адреса | 79031, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Стрийська, 202 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Павелчак |
Телефон | +380673133568 |
Ел. пошта | b.k.rsgroup2020@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-11 11:13:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-12 11:13:06
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника ТЗОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" (далі - Учасник): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Учасником у складі тендерної пропозиції надано на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) договори з Громадською організацією «Львівська обласна організація фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ», згідно п.1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів із Замовниками у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1.2.1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Інформаційна довідка стосовно наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Аналогічним вважається договір, укладений із замовником*, що виконувався протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, на будівництво/реконструкцію/поточний ремонт/капітальний ремонт об’єктів де виконувались наступні роботи/надавались послуги: - улаштування основи із щебеню; - улаштування поліуретанового покриття**; - улаштування покриттів з фігурних елементів мощення (ФЕМ); *** *У розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». ** Учасник повинен надати підтвердження наявності досвіду виконання ще одного договору, за яким виконувались роботи/надавались послуги з улаштування поліуретанового покриття. *** Учасник може підтвердити наявність досвіду виконання передбачених цим підпунктом видів робіт/послуг одним договором, або різними договорами. В такому випадку учасник надає документи, що вимагаються замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, за кожним з цих договорів. Враховується лише той договір, який був виконаний у повному обсязі. Документи, які підтверджують виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) в довідці: - скан-копії договорів з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце); - скан-копіі останніх довідок КБ-3; - скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, де відображено роботи, передбачені підпунктом. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45132448 |
---|---|
Поштова адреса | 58008, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Прутська, будинок 29Е |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ТОВ Профібуд-Захід |
Телефон | 380663357761 |
Ел. пошта | profibud.cv@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-16 11:43:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 11:43:10
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІБУД-ЗАХІД" (далі - Учасник): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Учасником у складі тендерної пропозиції надано на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) інформаційну довідку стосовно наявності досвіду виконання аналогічних договір, в якій вказана інформація стосовно довідок КБ-3 та актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в не співпадає з поданими Учасником скан-копій довідок КБ-3 та актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в до наданих аналогічних договорів. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1.2.1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Інформаційну довідку стосовно наявності досвіду виконання аналогічних договір. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів, з дати отримання підписаного Сторонами Акту (актів) наданих послуг. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 7 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 35529258 |
Поштова адреса | 58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, проспект Незалежності, 88Д |
Ім'я |
Андрея Костя |
Телефон | +380969382164 |
Ел. пошта | kostea.andreya@gmail.com |