На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 818 750.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-007656-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 14:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 818 750.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 вересня, 16:05 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 19 093.75 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Корольова (від буд. № 129 до буд. № 30) в с. Студениця Житомирського району Житомирської області1 робота Адреса поставки: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Корольова (від буд. № 129 до буд. № 30) Строк: до 13.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 41198416 |
---|---|
Поштова адреса | 12430, Україна, Житомирська область, село Станишівка, , вулиця Незнайка О., будинок 105 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ганна Слободенко |
Телефон | +380971518657 |
Ел. пошта | rolik8910@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-17 19:18:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 19:18:41
Опис
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС", код ЄДРПОУ 41198416 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Корольова (від буд. № 129 до буд. № 30) в с. Студениця Житомирського району Житомирської області (ДК 021:2015: «45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація») (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-28-007656-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей 1) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надана копія договору оренди транспортних засобів №04-24/01ОР від 17 квітня 2024 року, укладений між ПП «Елітбуд-1» та ТОВ «Асфальт Плюс», який наданий не у повному обсязі; 2) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надана довідка довільної форми про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. №8785 від 06 вересня 2024 року, яка містить інформацію про «спеціальний вантажний цистерна (машина поливально-мийна) ЗИЛ 130» реєстраційний номер АМ7841ЕТ, однак у договорі надання послуг №08-23/01ПО від 07 серпня 2023 року, укладеного між ТОВ «Асфальт Плюс» та ФОП Болейко Денис Олександрович міститься інформація про «спеціалізований вантажний цистерна (машина поливально-мийна) ЗИЛ 130»; 3) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надана довідка довільної форми про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. №8785 від 06 вересня 2024 року, яка містить інформацію про «каток дорожній HAMM GRW280-10» реєстраційний номер 39833ВХ, тоді як договір надання послуг №08/08 від 08 серпня 2023 року, укладений між ТОВ «Асфальт Плюс» та ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» та свідоцтво про реєстрацію машини Серія ОМ №104089 містять інформацію про «коток дорожній HAMM GRW280-10»; 4) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надана довідка довільної форми про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання договору вих. №8788 від 06 вересня 2024 року, яка містить інформацію про дорожнього робітника «Петросян Гюльнара Араратовна», тоді як наказ про прийняття на роботу №50-К від 03 квітня 2020 року містить інформацію про «Петросян Гюльнара Араратівна». Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) пункт 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пункт 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи: довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності), що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання робіт згідно технічного завдання даної закупівлі, та які будуть включені учасником/переможцем процедури закупівлі до підсумкової відомості ресурсів (розділ II. Будівельні машини і механізми) при складанні ціни пропозиції (договірної ціни). Учасник повинен підтвердити наявність: автомобіля-самоскида – не менше 1 одиниці; трактора на гусеничному ходу – не менше 1 одиниці; екскаватора – не менше 1 одиниці; бульдозера – не менше 1 одиниці; викорчовувача-збирача з трактором – не менше 1 одиниці; кущоріза навісного на тракторі – не менше 1 одиниці; автогудронатора – не менше 1 одиниці; автогрейдера – не менше 1 одиниці; котка дорожнього масою до 10 т. – не менше 1 одиниці; котка дорожнього масою більше 10 т. – не менше 1 одиниці; машини поливально-мийної – не менше 1 одиниці; асфальтоукладальника – не менше 1 одиниці; машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів – не менше 1 одиниці; машини бурильної на тракторі – не менше 1 одиниці; щітки дорожньої навісної на базі трактора – не менше 1 одиниці. Учасник може замінити вищезазначені машини і механізми іншою/іншими машиною/машинами та механізмом/механізмами, дотримуючись при цьому технології виконання робіт відповідно до діючих норм і правил виконання робіт. У разі заміни машин і механізмів учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-пояснення з обгрунтуванням технологічної можливості такої заміни. Довідка повинна містити інформацію: найменування обладнання та матеріально-технічної бази; марку та модель (для транспортних засобів (будівельних машин і механізмів)); реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (будівельних машин і механізмів) або іншого документа, що посвідчує право власності (користування)) - для транспортних засобів (будівельних машин і механізмів), які підлягають державній реєстрації; наявну кількість; правові підстави використання. Підставами використання обладнання та матеріально-технічної бази можуть бути: право власності, право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах. Право власності на транспортні засоби (будівельні машини і механізми) підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів), або іншим документом, що підтверджує право власності на транспортні засоби (будівельні машини і механізми), що визначені змістом довідки у довільній формі. Право власності на обладнання, що не підлягає державній реєстрації, підтверджується копією інвентарних карток або копією накладних, або копією акту(-ів) приймання-передачі, або іншим документом(-ами), що посвідчує(-ють) право власності (обліку) тощо. Право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) підтверджується копією правовстановлюючого(-их) документа(-ів) договірного характеру, що підтверджує(-ють) законні підстави використання Учасником на договірних засадах обладнання та матеріально-технічної бази, визначеної змістом довідки довільної форми, та разом з копією свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів) (для транспортних засобів (будівельних машин і механізмів), визначених змістом довідки у довільній формі, які підлягають державній реєстрації), та з копією інвентарних карток або копією накладних, або копією акту(-ів) приймання-передачі, або копією іншого документа(-ів), що посвідчує(-ють) право власності (обліку) тощо на обладнання, що не підлягає державній реєстрації. Отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах підтверджується копією документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами з використання обладнання та матеріально-технічної бази, визначеної змістом довідки довільної форми, та разом з копією свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів) (для транспортних засобів (будівельних машин і механізмів), визначених змістом довідки у довільній формі, які підлягають державній реєстрації), та з копією інвентарних карток або копією накладних, або копією акту(-ів) приймання-передачі, або копією іншого документа(-ів), що посвідчує(-ють) право власності (обліку) тощо на обладнання, що не підлягає державній реєстрації. Такий(-і) документ(-и) договірного характеру подається(-ються) Учасником разом з усіма додатками до нього, які згідно змісту такого(-их) документу(-ів) визначені як невід’ємні його частини. Зазначений(-і) вище документ(-и) договірного характеру, що підтверджують право користування та/або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах повинен(-ні) містити інформацію про вартість експлуатації машино-години залученої(-их) техніки, будівельних машин та механізмів, з урахуванням того, що така вартість експлуатації машино-години включається Учасником процедури закупівлі до підсумкової відомості ресурсів (розділ II. Будівельні машини і механізми) при складанні ціни пропозиції (договірної ціни). Крім того, договори оренди або надання послуг, або лізингу, або інше повинні містити інформацію про найменування обладнання та матеріально-технічної бази; марку, модель, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (іншого документа, що посвідчує право власності (користування)) - для транспортних засобів (будівельних машин і механізмів), які підлягають державній реєстрації. Також такий(-і) документ(-и) договірного характеру, крім договору(-ів) лізингу, повинен(-ні) бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, на все обладнання та матеріально-технічну базу, які не є власністю учасника. Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їхньої пролонгації (якщо їхній строк менший строку договору про закупівлю). У разі, якщо орендодавець, або лізингодавець тощо, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю, договору на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах тощо, не є власниками обладнання та матеріально-технічної бази, то тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію(-ї) документу(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) право власності на вказане у відповідному договорі обладнання та матеріально-технічну базу згідно інформації абзацу 26 пункту 5.1.1. (якщо власником є фізична особа – копія(-ї) має(-ють) бути посвідчена(-і) нотаріально); - копію(-ї) договору(-ів), які повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, укладених з власником у відповідності до вимог чинного законодавства, який(-і) підтверджує(-ють) право другої сторони такого договору(-ів), що не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, надавати у користування третій стороні таке обладнання та матеріально-технічну базу, що визначені таким договором. (Вимоги пункту 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пункту 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 1); 2); 3)). 2) пункт 5.1.2. Розділу III тендерної документації та пункти 1.2.1., 1.2.2. Додатку 4 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи: довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені учасником до виконання договору. Учасник має підтвердити наявність працівників, зокрема: Інженерно-технічних працівників: • головного інженера або іншу особу, яка виконує його функції з вищою або неповною вищою освітою; • виконавця робіт (виконроба) або майстра, або іншу особу, яка виконує його функції з вищою або неповною вищою освітою; працівників робочих спеціальностей: • дорожніх робітників; • робітників, зайнятих керуванням машин. Довідка повинна містити інформацію про: прізвище, ім’я та по батькові; найменування займаної посади; інформація про освіту та спеціальність (не є обов’язковою інформацією для заповнення у довідці щодо дорожніх робітників); інформацію про правовідносини з працівником. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься у вищезазначеній довідці довільної форми, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок або витягів з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу (можливе надання копії першої та сторінки про прийняття на роботу до учасника), або накази про прийняття (призначення/переведення) на посаду, або наказів про суміщення/сумісництво (за наявності таких) таких працівників, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником до виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, що зазначені в довідці. На підтвердження наявності вищої або неповної вищої освіти у інженерно-технічних працівників, а саме: у головного інженера або іншої особи, яка виконує його функції та виконавця робіт та/або майстра або іншої особи, яка виконує його функції, учасник у складі тендерної пропозиції надає копію диплому. У разі, якщо документ про освіту міститься у Реєстрі документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти, оприлюдненому за адресою: https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/, то учасник може у складі тендерної пропозиції надати необхідні відомості у довільній формі для здійснення пошуку та перевірки наданої інформації. (Вимоги пункту 5.1.2. Розділу III тендерної документації та пунктів 1.2.1., 1.2.2. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 4)). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) копію договору оренди транспортних засобів №04-24/01ОР від 17 квітня 2024 року з урахуванням виявлених Замовником зауважень; 2) довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності), що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази з урахуванням виявлених Замовником зауважень; 3) довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені учасником до виконання договору з урахуванням виявлених Замовником зауважень
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 13577250 |
---|---|
Поштова адреса | 12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, Баранівський рн, вул. Старченка, буд. 1, |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Крисюк Роман Анатолійович |
Телефон | 380674104631 |
Ел. пошта | urartu@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31481658 |
---|---|
Поштова адреса | 07351, Україна, Київська область, Бучанський район, село Синяк,, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА , будинок 68 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Приватне Підприємство Автомагістраль |
Телефон | +380459635033 |
Ел. пошта | tdv_am@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41134310 |
---|---|
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 13, кімната 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Варжевський Вадим Васильович |
Телефон | +380675315624 |
Ел. пошта | tender@dor-mash.com.ua |
не залучається
Умови оплати (порядок розрахунків): оплата виконаних робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 20 (двадцяти) календарних днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04348289 |
Поштова адреса | 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
Ім'я |
Катерина Кручок |
Телефон | +380412406009 |
Ел. пошта | 406009@ukr.net |