На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
265 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-007924-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 вересня, 17:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 12:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 265 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 329.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту офісних приміщень (кабінетів) та приміщень загального користування за адресою: місто Київ, вул. Басейна, 1/2 літера А, 4-й поверх1 послуга Адреса поставки: Україна Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36517568 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛ. МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45, офіс 602 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Инна Гончаренко |
Телефон | +380677585848 |
Ел. пошта | innaren@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-10 10:54:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-11 10:54:06
Опис
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1) Надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій не зазначено працівника інженера – проектувальника у частині кошторисної документації. 2) Не надано посвідчення інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. 3) Надано довідку, яка містить загальні відомості про учасника, в якій не вказано фактичну адресу підприємства, форму власносності та организаційно-правову форму. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п.п 2.1, пункту 1, Додатку 1 до тендерної документації: «У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути: інженер – проектувальник у частині кошторисної документації, виконроб, інженер з охорони праці, Учасник повинен гарантувати, що у нього буде достатня кількість робітників для виконання договору за цією закупівлею.)». 2) п.п. 2.3, пункту 1, Додатку 1 до тендерної документації: «Наявність кваліфікаційного сертифікату, документів про підвищення кваліфікації, а також посвідчення інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією.» 3) п.п. 6, пункту 2, Додатку 1 до тендерної документації: “Інформація (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма.” 3.Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 (у Додатку 1), в якій зазначено всіх необхідних працівників відповідно до кваліфікаційних вимог. 2) Сканкопію посвідчення інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. 3) Довідку, яка містить загальні відомості про учасника, в якій зазначено фактичну адресу, форму власності та організаційну - правову форму підприємства.
Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України, за фактом надходження бюджетного фінансування у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів у національній грошовій одиниці України – гривні, на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту оформлення Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт та/або наданих послуг» (форми КБ-2в) та «Довідок про вартість і витрати форми» (форми КБ-3) (далі – Акти). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється на підставі рахунку та Актів. Акти вважаються належним чином оформленими та мають юридичну силу за умови їх підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування у відповідності до вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590. Замовник не несе відповідальність перед Виконавцем за несвоєчасне виконання грошового зобов’язання у разі затримки фінансування з міського бюджету та зобов’язується оплатити надані Послуги після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування протягом 10 (десяти) календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41492529 |
Поштова адреса | 01024, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Басейна, 1/2, літера А |
Ім'я |
Артем Казаров |
Телефон | +380443667005 |
Ел. пошта | artem.kazarov@kyivcity.gov.ua |