На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 008 650.80 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-008825-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 08:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 12:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 9 008 650.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 вересня, 13:38 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 45 043.25 UAH з ПДВ |
---|
Реконструкція захисної споруди №13031 за адресою: м. Дніпро, вул. Канатна, 171 робота Адреса поставки: 49006, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Канатна, 17 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42960985 |
---|---|
Поштова адреса | 49087, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Василя Макуха, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Лавренюк |
Телефон | +380985744152 |
Ел. пошта | bklands16@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-17 15:35:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 15:35:18
Опис
Шановний учаснику! 1) Пункт 2.1 Додатку 1 до тендерної документації, пункт 15 Додатку 8 до тендерної документації містять наступну вимогу щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «копії документів, що підтверджують наявність електрогазозварника та його кваліфікацію (посвідчення або диплом про присвоєння спеціальності, витяг з протоколу та посвідчення про допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В).» ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до інформації, наданої вами у складі тендерної пропозиції, ПІБ електрогазозварника (за сумісництвом) – Майданюк Артем Сергійович. У складі тендерної пропозиції відсутня копія посвідчення про допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В, виданого на ім’я Майданюка Артема Сергійовича. ВИМАГАЮ: Надати копії документів, що підтверджують наявність електрогазозварника та його кваліфікацію (посвідчення про допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В). 2) Пункт 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, пункт 23 Додатку 8 до тендерної документації містять наступну вимогу щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «2.2. В складі пропозиції необхідно надати документи для підтвердження трудових чи цивільно-правових відносин з персоналом, обов’язково надати кольорові скановані копії оригіналів договорів або витягу із трудової книжки, або скановані копії трудової книжки.». ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Наданий цивільно-правовий договір від 19 липня 2024 року №22/07, укладений між Учасником та фізичною особою Ситник А.А. містить протирічну інформацію, а саме: строк виконання зобов'язань з розробки кошторисної документації об’єкта «Реконструкція захисної споруди №13031 за адресою: м. Дніпро, вул. Канатна 17» зазначений як «01.05.24 р – 31.05.24 р», в той час як договір укладений 19 липня 2024 року, оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт з реконструкції захисної споруди №13031 за адресою: м. Дніпро, вул. Канатна 17 вперше опубліковане Замовником в електронній системі закупівель лише 16 липня 2024 року (UA-2024-07-16-008181-a). Отже, в період з 01.05.24 року по 31.05.24 року фізична особа Ситник А.А. не могла виконувати зобов’язання щодо розробки кошторисної документації за Договором від 19 липня 2024 року №22/07, оскільки не мала жодної інформації про необхідні перелік та обсяги робіт. ВИМАГАЮ: Надати документи для підтвердження трудових чи цивільно-правових відносин з інженером-кошторисником.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40392349 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ СЛОБОЖАНСЬКИЙ, будинок 35А, офіс 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Игорь Макаров |
Телефон | +380950381877 |
Ел. пошта | pmk17dnepr@gmail.com |
Розрахунки за виконані роботи проводяться протягом 30 (тридцяти) днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Оплата послуги за Договором здійснюється у національній валюті шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01280527 |
Поштова адреса | 49102, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
Ім'я |
Кирило Червонченко |
Телефон | +380639681130,+380567560160 |
Ел. пошта | tender4kgmbkl@gmail.com |