На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
37 606 176.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-010422-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 17:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 37 606 176.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 вересня, 12:07 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 376 061.76 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Відновлювальні роботи реконструкція пошкодженого майна багатоквартирного двохсекційного житлового будинку за адресою: вул. Центральна, 17Д с. Бузова Бучанського району Київської області1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32764157 |
---|---|
Поштова адреса | 93107, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул.Червона б.77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кутовий Сергій Юрійович |
Телефон | +380991127333 |
Ел. пошта | usk_Lis@ukr.net |
ТОВ "СХІД ПОЖБЕЗПЕКА"
Час публікації: 2024-09-17 14:29:38
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 14:29:38
Опис
1. Відповідно до вимог зазначених в Додатку 4 тендерної документації Учасник повинен підтвердити відсутність неврегульованих претензій між Ним і Замовником щодо вчасного та належного виконання попередніх договорів. Довідка складається Учасниками в довільній формі з обов’язковим посиланням на попередні договори. Якщо між Замовником та Учасником не укладались попередні договори, Учасник підтверджує відсутність неврегульованих претензій між Ним і Замовником довідкою у довільній формі - без обов’язкового посилання на попередньо укладені договори. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надано довідку щодо відсутності неврегульованих претензій вих. №11/09-13 від 11.09.2024 р в якій зазначено договір № 122-23 від 11.08.2023 (Мечнікова, 106) та договір № 61-23 від 21.07.2023 (Мечнікова, 104А). Враховуючи вищезазначене Учасник не виконав вимогу тендерної документації, а саме - надана довідка не містить посилання на всі попередні договори укладені між Замовником та Учасником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність до вимог зазначених в Додатку 4 тендерної документації, а саме Учасник повинен підтвердити відсутність неврегульованих претензій між Ним і Замовником щодо вчасного та належного виконання попередніх договорів. Довідка складається Учасниками в довільній формі з обов’язковим посиланням на попередні договори. Якщо між Замовником та Учасником не укладались попередні договори, Учасник підтверджує відсутність неврегульованих претензій між Ним і Замовником довідкою у довільній формі - без обов’язкового посилання на попередньо укладені договори. 2. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 4 тендерної документації Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядником. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б. Таблиця Б № з/п Професія, посада 1 Інженер 2 Виконавець робіт (виконроб) 3 Інженер з охорони праці 4 Електрозварник ручного зварювання 5 Монтажники систем утеплення будівель 6 Штукатур 7 Лицювальник-плиточник 8 Покрівельник будівельний 9 Електромонтажник силових мереж та електроустаткування 10 Маляр 11 Монтажник гіпсокартонних конструкцій 12 Бетоняр 13 Арматурник 14 Слюсар 15 Муляр 16 Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій *Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи. 2.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці Б, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада ** Серія, номер кваліфікаційного сертифіката* Стаж роботи за спеціальністю Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники та за сумісництвом Планується залучити * Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. ** У випадку, якщо назва посади не є ідентичною до переліку професій, посад згідно Таблиці Б пункту 2, учасником надається лист-пояснення щодо зазначеного. ***Заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника. _________________________________________________ 2.2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, а саме працівників, які пройшли навчання відповідно до Правил охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); Навчання з питань пожежної безпеки; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під експлуатації вантажно-підіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». Довідка має містити наступну інформацію № П.І.Б. Посада Штатний/ працює відповідно до договору, тощо Спеціальність або кваліфікація Нормативно-правовий акт з охорони праці, відповідно до якого працівник пройшов навчання та перевірку знань; кваліфікаційна група з електробезпеки (за наявності) Номер та дата відповідного протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витягу, виписки з протоколу) Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) 2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. 2.4. Для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених учасником працівників, вказаних у пункті та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.4.1. дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вказаних у пункті 2.2. 2.5. У випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 2.2., 2.3, 2.4 від субпідрядника/співвиконавця. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги, зокрема надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі вих. №11/09-08 від 11.09.2024 р. В п. 7 даної довідки вказаний Пальонов С.В., який за своєю кваліфікацією є монтажником з монтажу сталевих конструкцій. Але учасником на підтвердження відповідної кваліфікації Пальонова С.В. не надано жодного підтверджуючого документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність до вимог пункту 2 Додатку 4 тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 39346430 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | П'ятницький Віктор |
Телефон | 380445213039 |
Ел. пошта | info@str.net.ua |
не планується
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38831585 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, Київська область, Київ, бульвар Лесі Українки, будинок 7-Б, /літера А/, офіс 157 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Жуківський Віталій Зіновійович |
Телефон | 380504415489 |
Ел. пошта | misto2007@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44957246 |
---|---|
Поштова адреса | 08297, Україна, Київська область, Буча, вул.Гмирі Бориса, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Данілов Дмитро Юрійович |
Телефон | +380635776737 |
Ел. пошта | D.Danilov@timebuilding.com.ua |
не залучається
Відповідно до проекту договору
Тип оплати: Аванс
Період: 100 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Відповідно до проекту договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21467647 |
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Ім'я |
Олександр Сидоренко |
Телефон | +380442067433 |
Ел. пошта | sid_alexandr@ukr.net |