На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 832 275.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-009497-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 14:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 832 275.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 59 161.38 UAH з ПДВ |
---|
Реконструкція громадського будинку (Основна будівля літера «А-3») за адресою: м. Дніпро, вул. Хандоги,11(система опалення)1 робота Адреса поставки: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Хандоги, 11 Строк: до 26.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42035114 |
---|---|
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЛЕОНІДА ЖАБОТИНСЬКОГО, будинок 45, офіс 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна M |
Телефон | +0663307216 |
Ел. пошта | 321tvm@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-16 14:30:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 14:30:53
Опис
Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІМПІЯ СТРОЙ» (ЄДРПОУ 42035114), поданої на процедуру закупівлі Реконструкція громадського будинку (Основна будівля літера «А-3») за адресою: м. Дніпро, вул. Хандоги,11 (система опалення), 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: І. Пунктом 4 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» Додатку №2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до Тендерної документації передбачено наступне - Обов’язкова наявність в Учасника складського/виробничого приміщення та офісного приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2024 року (або з умовою пролонгації) з наданням підтверджуючих документів (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у випадку володіння приміщенням на правах власності або договір оренди/суборенди тощо – у випадку користування приміщенням на правах оренди). У складі пропозиції учасника відсутні документи та інформація стосовно офісного приміщення підприємства. Учасник має виправити виявлену невідповідність шляхом надання підтверджуючих документів про правоволодіння або оренду офісного приміщення, що передбачено абзацом 6 цього пункту. ІІ. Підпунктом 2 пункту 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» передбачено, що у випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Серед документів учасника відсутній код доступу. Учасник повинен виправити виявлену невідповідність шляхом надання інформації у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. IІІ. Підпунктом 9 пункту 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) » передбачено що учасник повинен надати довідку (у довільній формі) щодо дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля. У складі пропозиції учасника відсутня довідка про дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Учасник має виправити виявлену невідповідність шляхом надання відповідної довідки. ІV. Абзацом 4 пункту 2 «Інша інформація передбачена тендерною документацією (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) » передбачено, що учасник має надати довідку в довільній формі про те, що в Учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учаснику необхідно внести зміни в Довідку № 01-04/188 від 09.09.2024 року надану у складі пропозиції у відповідності до абзацу 4 цього пункту.
Оплата за фактично виконані роботи на підставі належним чином оформлених документів Виконавця (актів приймання-передачі робіт, тощо) протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт ф. КБ-2в, при наявності бюджетних асигнувань на ці цілі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08588599 |
Поштова адреса | 93001, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Заводська, буд. 4 |
Ім'я |
Альбіна Шушпан |
Телефон | +380970953735 |
Ел. пошта | arz_mtz@ukr.net |