На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в тендерній документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-010962-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 вересня, 20:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 17:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 147 724.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 вересня, 12:22 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 738.62 UAH з ПДВ |
---|
Коробка (бокс архівний) для внутрішнього використання 393х233х206 мм21280 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км. Координати: https://www.google.com/maps/place/50°24'04"N+30°54'41"E Строк: до 30.09.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193700-5, Коробки для паперів |
Коробка (бокс архівний) для внутрішнього використання 593х343х276 мм24080 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км. Координати: https://www.google.com/maps/place/50°24'04"N+30°54'41"E Строк: до 30.09.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193700-5, Коробки для паперів |
Коробка (бокс архівний) для внутрішнього використання 340х240х100 мм39440 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км. Координати: https://www.google.com/maps/place/50°24'04"N+30°54'41"E Строк: до 30.09.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193700-5, Коробки для паперів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 00278801 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Cердюк Маріанна |
Телефон | 380672153766 |
Ел. пошта | 2017GCK@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-09-09 12:15:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-10 12:15:58
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику Публічне акціонерне товариство "Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) Тендерна пропозиція, електронні поля та документи тендерної пропозиції підписано Головою правління: Римашевським Дмитром Вікторовичем, проте у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції, передбачені пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації 1.2.) Учасником в складі тендерної пропозиції надані Відомості про Учасника які не відповідають розділу VIII тендерної документації (пункти 11 та 12). 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункти 4 та 5 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Документи, що підтверджують повноваження Голови правління: Римашевського Дмитра Вікторовича щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів 3.2) Оновлені Відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації) Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45102413 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віта Танчик |
Телефон | 380960088062 |
Ел. пошта | samtex2000_tender@ukr.net |
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: оплата Товару здійснюється впродовж 21 (двадцяти одного) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Турчина Вікторія Анатоліївна |
Телефон | 380500508234 |
Ел. пошта | turchyna-va@ukrposhta.ua |