На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 591 087.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Місце виконання робіт: Харківська область, Дергачівський район, Пересічанська селищна рада, Пересічне урочище, будинок 1.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-010969-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 14:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 591 087.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 22 955.44 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 22 955.44 UAH |
Капітальний ремонт нежитлової будівлі літ. "И-1" за адресою: Харківська область, Дергачівський район, Пересічанська селищна рада, Пересічне урочище, будинок 1» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 27.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 31234803 |
---|---|
Поштова адреса | 61022 , Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ІВАНІВСЬКА, будинок 1, офіс 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Назаренко Олексій Олександрович |
Телефон | 0577648407 |
Ел. пошта | NVKSHIDBUD@UKR.NET |
не планується залучати
Час публікації: 2024-09-16 18:59:09
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 18:59:09
Опис
Повідомлення про усунення невідповідностей: І. Відповідно до Таблиці 1 пп. 2.1.2. пункту 2.1 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” та аналогічних вимог, що розміщені в Додатку 7 до тендерної документації: "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції": «2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у період 2020-2023 року Учасник має надати: 2.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма додатками та специфікаціями до договору), що підтверджують його належне виконання (акти, видаткові накладні тощо);» Учасником на виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції, надано «аналогічний Договір», з неповним комплектом Додатків до Договору, що є невід’ємною його частиною. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості №1178): документ, складений у відповідності до вимог Таблиці 1 пункту 2.1 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" Додатку 1 до тендерної документації " та аналогічних вимог, що розміщені в Додатку 7 до тендерної документації. ІІ. Відповідно до пункту 8 розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” та аналогічних вимог, що розміщені в Додатку 7 до тендерної документації: "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" – Учасник має надати: «8. Копія чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на здійснення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії та/або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України.» Учасником, на виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції, надано документи, що розміщені у файлах " 14. Ліцензія з виконання робіт протипожежного призначення.pdf" та «14. Реєстр Ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення», не у відповідності з вимогами Замовника, та не надав Копію чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на здійснення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 Розділу 5 тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції», та аналогічних вимог, що розміщені в Додатку 7 до тендерної документації: "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" - «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями №1178: документ, складений у відповідності до вимог пункту 8 розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації та аналогічних вимог, що розміщені в Додатку 7 до тендерної документації та/або надади лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів відповідно до вимог пункту 2 Розділу 5 тендерної документації. ІІІ. Відповідно до пункту 8 розділу ІІІ. «Вимоги до формування цінової пропозиції (договірної ціни)» Додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) та аналогічних вимог, що розміщені в Додатку 7 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції": «8. Кошторисна документація (окрім підпису із зазначенням посади, прізвища, ініціалів керівника або уповноваженої особи Учасника та печатки (у разі наявності) додатково повинна містити підпис та печатку інженера-проектувальника в частині кошторисної документації)» Учасником, на виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції, надано документи, що розміщені у файлі «21. Договірна ціна, пояснювальна записка, Зведений кошторис, Локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, обєктний кошторис», що не містить підпис та печатку інженера-проектувальника в частині кошторисної документації в повному обсязі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями №1178: документ, складений у відповідності до вимог пункту 8 розділу ІІІ. «Вимоги до формування цінової пропозиції (договірної ціни)» Додатку 2 тендерної документації та аналогічних вимог, що розміщені в Додатку 7 до тендерної документації.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43068161 |
Поштова адреса | 03083, Україна, Київська область, Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50 |
Ім'я |
Довгалюк Анжела Петрівна |
Телефон | 380936058898 |
Ел. пошта | A.DOVGALUK@RADON.NET.UA |