На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: 1.Найменування замовника: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації. 2. Місцезнаходження замовника: Україна, 15332; вул. Світла, 3 с. Дачне, Корюківського району, Чернігівської області 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189908. 4. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. 5. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-004383-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 вересня, 15:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 11:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 200 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Двері металопластикові 1180×231018 штука Адреса поставки: 15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221200-7, Двері |
Двері металопластикові 1000×23101 штука Адреса поставки: 15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221200-7, Двері |
Двері металопластикові 760×15002 штука Адреса поставки: 15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221200-7, Двері |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2488913769 |
---|---|
Поштова адреса | 15200, Україна, Чернігівська область, Сновський район, місто Сновськ, ВУЛИЦЯ Левка Лук'яненка, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тамара Анищенко |
Телефон | +380681079911 |
Ел. пошта | renome.cn.ua@yandex.ru |
Час публікації: 2024-09-16 10:29:30
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 10:29:30
Опис
Згідно вимог п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» за предметом закупівлі: Двері металопластикові (код за ЄЗС ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФОП "АНИЩЕНКО ТАМАРА ВІКЕНТІЇВНА" за предметом закупівлі: Двері металопластикові (код за ЄЗС ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби) виявлено невідповідність в документах, що подані у тендерній пропозиції та подання яких передбачалось тендерною документацією п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме наступні документи не подані в складі тендерної пропозиції Учасника: - інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей (Додаток №2 до тендерної документації). На виконання вимог встановлених Замовником в тендерній документації, є необхідність в виправленні невідповідності, а саме: завантажити вищевказані документи
Розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189908 |
Поштова адреса | 15332, Україна, Чернігівська область, с.Дачне, вул. Світла, 3 |
Ім'я |
Тетяна Макаренко |
Телефон | +380680610276,+380680610276 |
Ел. пошта | kmakarenko@ukr.net |