На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 949 392.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 02.04.2024 року №26. Рапорт Разборського С.В. від 28.08.2024 №Р-1769/47. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами) передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених Особливостями. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-009182-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 14:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 949 392.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 29 495.00 UAH з ПДВ |
---|
Виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт приміщень будівлі 26 ДПРЧ за адресою: Вінницька обл., Вінницький р-н., м. Погребище вул. Вишнева, 8”1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42647953 |
---|---|
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 13, офіс 221 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олена Тузинська |
Телефон | 380674301696 |
Ел. пошта | bigatlant@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-18 17:15:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 17:15:27
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельно-інвестиційна група “Атлант” ЄДРПОУ 42647953 (далі - ТОВ “БІГ “АТАЛАНТ”, Учасник) в період з 16 по 18 вересня 2024 року було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ “БІГ “АТАЛАНТ” в його тендерній пропозиції, подання яких передбачалося Додатком 1 до тендерної документації замовника. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 11 вересня 2024 року №11-09-2024/02 (документ із назвою: “2.Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання.pdf”), в якій перелік будівельних машин та механізмів, обладнання, устаткування, технології не відповідає розділу II. Будівельні машини і механізми та Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат Підсумкової відомості ресурсів Учасника (сторінки 76-78 документу “кошторис.pdf”); - у Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 11 вересня 2024 року №11-09-2024/02 (документ із назвою: “2.Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання.pdf”), вказана інформація про наявність офісного приміщення 45м2 та про наявність матеріально-технічної бази 65м2. При цьому в тендерній пропозиції учасник не надав ні Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, ні оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї (для нерухомого майна) або договір(и) оренди нерухомого майна у вигляді електронного документу — скан-копії; - у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутні підтверджуючі документи у вигляді електронних скан-копій документів на обладнання, яке вказане у розділі II. Будівельні машини і механізми та Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат Підсумкової відомості ресурсів Учасника (сторінки 76-78 документу “кошторис.pdf”) та залучатиметься до виконання робіт, а саме: баддя місткістю 2м3, апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75мм потужність 1,5 кВт, насос гідравлічний ручний, пилка дискова електрична, пилосос промисловий, трамбівки пневматичні при роботі від компресора; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Договір на надання послуг автотранспорту та спецтехніки від 31 березня 2023 року №31/03-23 (документ із назвою: “2.Підтвердження МТБ.pdf”), згідно якого Учасник планує залучити до виконання робіт з перевезення ґрунту, сміття та металоконструкцій орендовані самоскиди. При цьому учасник не надав у складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, що залучатимуться до виконання робі; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав проект договору будівельного підряду (документ із назвою: “Договір.pdf”), в якому відсутній додаток №7 “Кошторисна вартість будівництва (на 2024 рік)*”. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно Підсумкової відомості ресурсів Учасника — таблиця 1.1. підпункту 1.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, оборотно-сальдової відомості чи витягу з неї (для нерухомого майна) або договір(у) оренди нерухомого майна — абзац 3 підпункту 1.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання підтверджуючих документів на обладнання, яке вказане у розділі II. Будівельні машини і механізми та Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат Підсумкової відомості ресурсів Учасника та залучатиметься до виконання робіт — абзац 4 підпункту 1.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що залучатимуться до виконання робіт — абзац 4 підпункту 1.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання проекту договору будівельного підряду, який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи Додатки до нього — пункт 5 Додатку 1 до Тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оновлену Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно розділу II. Будівельні машини і механізми та Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат Підсумкової відомості ресурсів Учасника з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа тощо), складену на фірмовому бланку Учасника, за підписом керівника Учасника, завірену печаткою, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї (для нерухомого майна) або договір(и) оренди нерухомого майна у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - підтверджуючі документи щодо права власності чи оренди на обладнання, яке вказане у розділі II. Будівельні машини і механізми та Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат Підсумкової відомості ресурсів Учасника та залучатиметься до виконання робіт, а саме: баддя місткістю 2м3, апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75мм потужність 1,5 кВт, насос гідравлічний ручний, пилка дискова електрична, пилосос промисловий, трамбівки пневматичні при роботі від компресора, у вигляді сканованих копій документів придатних для машинозчитування зміст та вигляд яких повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, що залучатимуться до виконання робіт з перевезення ґрунту, сміття та металоконструкцій згідно Договору на надання послуг автотранспорту та спецтехніки від 31 березня 2023 року №31/03-23 у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - оновлений проект Договору будівельного підряду, який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи Додатки до нього (в тому числі додаток 7), підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку* Учасника у місцях визначених як Підрядник, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія.
Оплата робіт здійснюється Замовником протягом десяти календарних днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, з дати та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38635397 |
Поштова адреса | 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
Ім'я |
Василь Симотюк |
Телефон | +380432566528 |
Ел. пошта | v.symotiuk@dsns.gov.ua |