На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
52 611 436.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-010119-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 12:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 52 611 436.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 19 вересня, 12:12 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 263 057.18 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 263 057.18 UAH |
Нове будівництво будівлі амбулаторії загальної практики – сімейної медицини за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Чорноморське, вул. Гвардійська, 35/21 робота Адреса поставки: 67570, Україна, Одеська область, Одеський р-н, смт.Чорноморське, вул.Гвардійська, 35/2 Строк: до 01.04.2025 03:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40973950 |
---|---|
Поштова адреса | 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА будинок 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Мунциянова |
Телефон | +380966284710,+380955679436 |
Ел. пошта | muntsianova_i@kona.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32894665 |
---|---|
Поштова адреса | 65078, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ КОСМОНАВТІВ, будинок 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Шелепало |
Телефон | +380506498810 |
Ел. пошта | ekstdiz@gmail.com |
Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання- передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики від № . Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 95.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Чорноморська селищна рада Одеського району Одеської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05583176 |
Поштова адреса | 67570, Україна, Одеська область, Одеський р-н, селище міського типу Чорноморське, вулиця Гвардійська, будинок 19 |
Ім'я |
Кнюкшта Олеся Володимирівна |
Телефон | 380487535284 |
Ел. пошта | 0110kozub@gmail.com |