На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 567 039.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 01.04.2024 року №25. Рапорт Разборського С.В. від 30.08.2024 №Р-1787/47. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами) передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених Особливостями. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-006674-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 14:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 567 039.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 55 670.00 UAH з ПДВ |
---|
Виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт приміщень ОКЦ ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 11, (коригування)”1 робота Адреса поставки: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 11 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42647953 |
---|---|
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 13, офіс 221 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олена Тузинська |
Телефон | 380674301696 |
Ел. пошта | bigatlant@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-18 17:16:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 17:16:26
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 11 вересня 2024 року № 11-09-2024/02 (документ із назвою: «2.Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання.pdf»), в якій перелік будівельних машин та механізмів, обладнання, устаткування, технології не відповідає розділу ІІ. Будівельні машини та механізми та Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат Підсумкової відомості ресурсів Учасника (сторінки 145-146 документу «кошторис.pdf»). 2) у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутні підтверджуючі документи у вигляді електронних скан-копій документів на обладнання, яке вказане у розділі ІІ. Будівельні машини та механізми та Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат Підсумкової відомості ресурсів Учасника (сторінки 145-146 документу «кошторис.pdf») та залучатиметься до виконання робіт, а саме: апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт; машина паркетно-шліфувальна; пилосос промисловий; насос гідравлічний ручний; машини паркетно-стругальні; пилка дискова електрична; 3) Учасник у складі тендерної пропозиції надав Договір на надання послуг автотранспорту та спецтехніки від 31 березня 2023 року № 31/03/23 (документ із назвою: «2.Підтвердження МТБ.pdf»), згідно якого Учасник планує залучити до виконання робіт з перевезення сміття орендовані самоскиди. При цьому учасник не надав у складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, що залучатимуться до виконання робіт. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно Підсумкової відомості ресурсів Учасника — таблиця 1.1 підпункту 1.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання підтверджуючих документів на обладнання, яке вказане в розділі ІІ. Будівельні машини та механізми та Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат Підсумкової відомості ресурсів Учасника та залучатиметься до виконання робіт— абзац 4 підпункту 1.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що залучатиметься до виконання робіт — абзац 4 підпункту 1.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оновлену Довідку з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа), складену на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за наведеною формою, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), з інформацією про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт за предметом закупівлі у вигляді електронного документу — скан-копії, скановані електронні документи повинні бути автентичними з оригіналами. - підтверджуючі документи у вигляді електронних скан-копій документів на обладнання, яке вказане у розділі ІІ. Будівельні машини та механізми та Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат Підсумкової відомості ресурсів Учасника у вигляді електронних документів - скан-копій, оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування у вигляді електронних документів — скан-копій, скановані електронні документи повинні бути автентичними з оригіналами. - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, що залучатимуться до виконання робіт з перевезення сміття до 15 км, згідно Договору на надання послуг автотранспорту та спецтехніки від 31 березня 2023 року № 31/03/23, у вигляді електронних документів — скан-копій, скановані електронні документи повинні бути автентичними з оригіналами.
Оплата робіт здійснюється Замовником протягом десяти календарних днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, з дати та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38635397 |
Поштова адреса | 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
Ім'я |
Ольга Бондаренко |
Телефон | +380432566528 |
Ел. пошта | o.v.bondarenko@dsns.gov.ua |