На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 853 862.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-007232-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 вересня, 15:21 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 09:29 |
Очікувана вартість закупівлі | 9 853 862.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 49 269.31 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 295 615.88 UAH |
Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг у м. Запоріжжя19836 метр квадратний Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, . Строк: до 31.10.2024 15:21 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41179608 |
---|---|
Поштова адреса | 69060, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Селище Креміно, буд.8-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Цинка |
Телефон | +380507178305 |
Ел. пошта | dor.rem2017@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-12 15:44:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-13 15:44:16
Опис
1. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей. В тендерній пропозиції учасника – ТОВ «ДОРРЕМ ТЕХНОЛОГІЇ» відсутня довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою наведеною в Додатку №2 до тендерної документації. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Зокрема, згідно з п.1 Додатку 2 до тендерної документації та п.13 Додатку 7 учасник повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій зазначено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, за формою, яка зазначена у Додатку 2. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою наведеною в Додатку №2 до тендерної документації. 2. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей. В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ДОРРЕМ ТЕХНОЛОГІЇ» надав лист – відгук від 04.09.2024 № 08/1021 наданий ДП «Місцеві дороги в Запорізькій області» (далі – ДП «МДЗО») в якому зазначено, що між ДП «МДЗО» та учасником було укладено договір від 21.11.2022 № 21/11-ЕУЗим на суму 143 992 308,00, проте в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі від 04.09.2024 № ДР09/04-24/11 учасник зазначив договір від 21.11.2022 № 21/11-ЕУЗим укладений з ДП «МДЗО» на суму 143 992 902,00 грн. та в п. 3.1. наданого учасником договору від 21.11.2022 № 21/11-ЕУЗим зазначена ціна договору в сумі 143 992 902,00 грн. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Зокрема, згідно з п.3 Додатку 2 до тендерної документації та п.13 Додатку 7 учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), в якій зазначені наступні пункти: - Замовник та код за ЄДРПОУ, ПІБ та телефон керівника; - Предмет та сума договору; - Номер та дата укладення договору. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів) учасник надає наступні документи: - копію аналогічного договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід'ємною частиною договору; - лист-відгук щодо якісного та в повному обсязі виконання договору(рів). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції лист-відгук щодо якісного та в повному обсязі виконання договору, згідно з підтверджуючими документами та відповідно до інформації зазначеної в довідці.
Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг на підставі оформлених належним чином форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», узгоджених, підписаних організацією, що здійснює технічний нагляд і контроль за наданням Послуг протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на розрахунковий рахунок Замовника на послуги за даним Договором
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент муніципального управління Запорізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44921382 |
Поштова адреса | 69126, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 214 |
Ім'я |
Широких Олена Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380617171881 |
Ел. пошта | dmu.zmr@gmail.com |