На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
170 502.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-008254-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 13:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 170 502.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 705.02 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт приміщень №42-№43 першого поверху адміністративної будівлі «А-4» по вул. В. Липинського, буд. 44 у м. Львів Львівської області (код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»1 послуга Адреса поставки: 79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Липинського, 44 Строк: до 25.09.2024 16:19 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41902325 |
---|---|
Поштова адреса | 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, вул.Шухевича, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ветринюк Максим Валерійович |
Телефон | +380981514041 |
Ел. пошта | budmakskr@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-11 17:43:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-12 17:43:03
Опис
При розгляді зазначеної тендерної пропозиції було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема: 1) відповідно п.п. 1.1 п. 1 Додатку № 1 та п.п. 1.1 п. 1 розділу 1 Додатку № 7 до тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або договорів, а саме: «1.1. Довідка складена відповідно до запропонованої форми згідно з Таблицею 1 про виконання аналогічного договору (або договорів), укладеного (-их) у 2020-2024 рр. разом з: - копії договору(ів) (з усіма додатками) щодо виконання аналогічного договору (або договорів), укладеного (-их) у 2020-2024 рр. разом з: - копії документів, що підтверджують виконання договору (-ів) (довідки форми КБ-2, КБ-3 щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору(ів)); - оригінал(и) або копія(ї) листа(ів)-відгука(ів) про виконання договорів, що наведено у довідці (не менше двох). Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості.» На виконання цієї вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вих. №520 від 06.09.2024 (файл «КК Довідка аналогічні договори.docx») та копії договорів з Комунальним некомерційним підприємством «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради № 01/23 від 23.03.2023, предмет договору «Капітальний ремонт приміщень фельдшерсько-акушерського пункту (ФАПу) села Чолгині комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради» (файл «Договір кап.ремонт ФАпу с.Чолгині.PDF») та №11/22 від 20.12.2022, предмет договору «Поточний ремонт приміщень коридору та вхідного сходового маршу фельдшерсько -акушерського пункту (ФАПу) села Терновиця Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради» (файл «Договір терновиця поточний.PDF»). Копій документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці договорів (довідкок форми КБ-2, КБ-3 щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно договорів), а також – листа(ів) – відгука про виконання наведених у довідці договорів Учасником у складі тендерної пропозиції надано не було. 2) п. 4.1 п. 4 Додатку № 1 та п.п. 3 п. 4.1 розділу 1 Додатку № 7 до тендерної документації передбачено, що «на підтвердження громадянства і повноважень щодо підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю, у складі пропозиції учасник надає скановані з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу (сторінки де є записи або відмітки), яка уповноважена на підписання тендерної пропозиції та укладення договору (посадова чи інша особа), а також – ідентифікаційного коду (РНОКПП) такої особи.» З документів тендерної пропозиції, а саме – рішення засновника, наказів про призначення, статуту, загальних відомостей про учасника № 516 від 06.06.2024 р. (файли «Рішення та наказ на директора.pdf», «Наказ Ветринюк.jpg», «Статут (нова редакція).pdf», «Відомості про Учасника.docx»), а також при перевірці електронного підпису, вбачається, що директор Ветренюк Максим Валерійович є особою уповноваженою на підписання документів тендерної пропозиції та укладання договору про закупівлю. Проте, копії паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу (сторінки де є записи або відмітки), яка уповноважена на підписання тендерної пропозиції та укладення договору (посадова чи інша особа), а також – ідентифікаційного коду (РНОКПП) Учасником у складі тендерної пропозиції надано не було. 3) відповідно п.п. 5.5 п. 5 Додатку № 1 та п.п. 5.5 п. 5 розділу 1 Додатку № 7 до тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати інформацію в довільній формі (довідка або лист учасника) щодо наявності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Зазначених документів Учасником у складі тендерної пропозиції надано не було. 5) згідно з п.п. 1.7 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та розділом 4 Додатку № 7 до тендерної документації передбачено, що «Учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції накласти КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію.» У відповідності до п. 1.8 7 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «1.8. Замовник перевіряє накладений КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify» Згідно вимог Закону України № 2155 «Про електронні довірчі послуги», КЕП повинен зберігатися лише на захищеному носії ключової інформації. Кваліфікований електронний підпис (далі КЕП) — це електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Сертифікат відкритого ключа — це документ в електронній формі, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу. КЕП повинен бути з типом підпису — «Кваліфікований». При перевірці накладеного Учасником електронного підпису учасника на сайті ЦЗО вбачається, наступне: «КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», тип носія особистого ключа Незахищений, тип підпису Удосконалений», що свідчить, що документи тендерної пропозиції були підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП) Учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду викладеного, відповідно до ст. 29 Закону та п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 зі змінами, Замовник вирішив: 1) надати Учаснику відкритих торгів (з особливостями) згідно з предметом закупівлі Поточний ремонт приміщень №42-№43 першого поверху адміністративної будівлі «А-4» по вул. В. Липинського, буд. 44 у м. Львів Львівської області (код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), ідентифікатор закупівлi – UA-2024-08-30-008254-a, Фізичній особі-підприємцю Товариству з обмеженою відповідальністю «БУДМАКСКАПРЕМОНТ» (вул. Шухевича, 1, м. Новояворівськ, Львівська область, Україна, 81053, ЄДРПОУ 41902325) пропозиція якого становить 170 502,00 грн., 24 години для усунення невідповідностей, 24 години для усунення невідповідностей, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для чого зобов’язати його надати шляхом опублікування в ЕСЗ: 1.1) копій документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці договорів (довідкок форми КБ-2, КБ-3 щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно договорів); 1.2) листа(ів) – відгука про виконання наведених у довідці договорів; 1.3) скановані з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу (сторінки де є записи або відмітки), яка уповноважена на підписання тендерної пропозиції та укладення договору (посадова чи інша особа), а також – ідентифікаційного коду (РНОКПП) такої особи; 1.4) інформацію в довільній формі (довідка або лист учасника) щодо наявності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру; зобов’язати учасника не пізніше кінцевого строку, наданого для усунення невідповідностей, накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника на документи тендерної пропозиції. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у порядку передбаченому п. 43 Особливостей.
Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги протягом 30 календарних днів після підписання Замовником наданих Виконавцем належно оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в), «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) та рахунку на оплату
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління поліції охорони у Львівській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108887 |
Поштова адреса | 79019, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Липинського, 44 |
Ім'я |
Божко Юрій Любомирович (Oliynyk Maryana Omelyanivna) |
Телефон | +380322522620 |
Ел. пошта | yurybozhko1968@gmail.com |