На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 715 097.92 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Період оскаржень до 1 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
неточності в назві предмету закупівлі в річному плані закупівель та в проєкті договору
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-009421-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 14:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 715 097.92 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 27 150.98 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт приміщення №102 площею 106,1 м2 за адресою: вул. Кобилянського, буд. 199, м. Кривий Ріг1 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кобилянського, буд.199, прим.102 Строк: до 27.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3157520415 |
---|---|
Поштова адреса | 50081, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, МІКРОРАЙОН 5-Й ЗАРІЧНИЙ, будинок 8, квартира 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Владислав Хоролєнко |
Телефон | +380967828395 |
Ел. пошта | korolik944@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-10 09:53:59
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-11 09:53:59
Опис
Невідповідність: 1) Учасник надав Договір про надання послуг №15/08-24 від 15.08.2024, укладений з Тичинською К.О.- інженером проектувальником з кошторисної частини в п.5.2.даного договору зазначено ( можливо описка) строк надання послуг з підготовки кошторисної документації 15.08.24 22.08.24, який вже сплив (невідповідність п.п.4.4 п.4 Розділу 1 ТД та інформації та розділу 1 Додатку 2 ТД) 2) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку №4 від 04.09.24 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), укладеного (их) в 2021-2024 р.р. за формою Таблиці 3, проте в стовбці «Номер та дата укладення договору» Учасник не зазначив дату укладення аналогічного договору. (невідповідність формі Таблиці 3 в п.п.1.3.1 п.1.3 розділу 1 Додатку 1 до ТД) 3)Учасник надав довідку «Реєстраційні дані учасника» №14 від 04.09.24, яка не містить інформації про поштову адресу (невідповідність п.5.8 розділу 5 Додатку 1 до ТД) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен надати Договір про надання послуг, укладений з Тичинською К.О.- інженером проектувальником з кошторисної частини з коректними даними в частині строку (терміну надання послуг), необхідного для підготовки кошторисної документації (вимога п.п.4.4 п.4 Розділу 1 ТД та інформації та розділу 1 Додатку 2 ТД) 2) Учаснику необхідно обновити Довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), укладеного (их) в 2021-2024 р.р. за формою Таблиці 3 та зазначити в стовбці «Номер та дата укладення договору» Учасник дату укладення аналогічного договору. (вимога форми Таблиці 3 в п.п.1.3.1 п.1.3 розділу 1 Додатку 1 до ТД) 3) Учасник необхідно надати відомості про його поштову адресу (вимога п.5.7 розділу 5 Додатку 1 до ТД)
Оплата послуг здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Виконавця протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання Акту приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються після отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування цих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу до 180 банківських днів з моменту підписання Акту приймання наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34811376 |
Поштова адреса | 50057, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, майдан Праці, буд. 1 |
Ім'я |
Інна КУЛЕШИНА |
Телефон | +380679591848 |
Ел. пошта | innakyleshina@gmail.com |