На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 363 766.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-31-000333-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 16:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 363 766.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 21 818.83 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Капітальний ремонт їдальні (харчоблоку) Буцинського ліцею Дубівської сільської ради Ковельського району Волинської області1 робота Адреса поставки: 44440, Україна, Волинська область, с.Буцинь, вул.Шкільна, 21 Строк: до 27.12.2024 14:35 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41255327 |
---|---|
Поштова адреса | 44453 , Україна, Волинська область, с. Смідин, Ковельський район, вул.Незалежності, 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шипелик Михайло Миколайович |
Телефон | 380993663001 |
Ел. пошта | VOLECOBUD@GMAIL.COM |
субпідрядники залучатись не будуть
Час публікації: 2024-09-18 08:13:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 08:13:41
Опис
Відсутні документи: - Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів. - звіти по аудитах ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019; - для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір; - учасник повинен надати підтвердження можливості бронювання своїх військовозобов’язаних працівників на термін виконання робіт по об’єкту на період дії воєнного стану (завершення мобілізації) на території України. Дана вимога передбачається для гарантування учасником можливості виконання умов договору на період дії воєнного стану на території України. Якщо учасником не може бути виконана дана вимога, він повинен надати підтверджуючі документи наявності в штаті достатньої кількості робітників будівельних спеціальностей (відповідно до вимог п.2.1.2 Додатку 1), які не підлягають мобілізації і можуть бути залучені до виконання робіт по об’єкту.
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані Роботи протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених Актів виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3) тощо, після перевірки та узгодження виконавцями відповідного авторського та технічного нагляду (за наявності відповідного нагляду), з можливістю відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів, з дня підписання відповідних Актів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Буцинський ліцей Дубівської сільської ради Ковельського району Волинської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23017641 |
Поштова адреса | 44440, Україна, Волинська область, село Буцинь, Шкільна,21 |
Ім'я |
Зубчик Валентин Миколайович ( ) |
Телефон | +380334694334 |
Ел. пошта | butsin3@ukr.net |