На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 807 514.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-001840-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 09:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 807 514.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 39 037.57 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт опорного харчоблоку Комунального закладу Острівський ліцей Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області за адресою: вул. Шкільна, 216, с.Острів, Тернопільського р-ну, Тернопільської області.1 робота Адреса поставки: 47728, Україна, Тернопільська область, село Острів, вул. Шкільна, 216 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41342634 |
---|---|
Поштова адреса | 47725, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, смт. Велика Березовиця, вул. Національного відродження, 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Сабатюк |
Телефон | +380984792829 |
Ел. пошта | aliansbudhrup1@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-20 10:18:15
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 10:18:15
Опис
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП", яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1. Умовами Додатку 3 до тендерної документації зокрема встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: «Учасник повинен надати копію виконаного аналогічного договору (в складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного Договору надається копія останньої Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3)». Тендерна пропозиція учасника ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП" містить аналогічний договір № 217/11 від 12.11.2020 року в якому відсутні сторінки 3, 5, 7. Також, тендерна пропозиція учасника ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП" містить аналогічний договір № 343 від 13.06.2022 року. Проте, вказані вище договори не виконані в повному обсязі. Сума договору № 343 від 13.06.2022 року 1 159 213,09 грн. Проте відсутня довідка форми КБ-3 на суму 1 159 213,09 грн. Також відсутня додаткова угода на зменшення суми договору, якщо відбувалось таке зменшення. Сума договору № 217/11 від 12.11.2020 року 1 010 820,70 грн. Проте відсутня довідка форми КБ-3 на суму 1 010 820,70 грн. Також відсутня додаткова угода на зменшення суми договору, якщо відбувалось таке зменшення. 2. Умовами Додатку 3 до тендерної документації зокрема встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: «Гарантійний лист щодо спроможності здійснити поставку електрообладнання яке вказане в Додатку 1 до тендерної документації розділ IV. Устаткування, та встановлення матеріальних ресурсів, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічних вимогах оголошення та пропозиції учасника, що підтверджується документально гарантійним листом від товаровиробника, а у разі, якщо товар не виробляється на території України, офіційного представника, імпортера, товаровиробника, устаткування із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro». Тендерна пропозиція учасника ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП" не містить гарантійні листи на все електрообладнання вказане в Додатку 1 до тендерної документації розділ IV. Устаткування, та встановлення матеріальних ресурсів, що входить до вартості робіт. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати вказаний документ/и, що відсутні У випадку неподання вказаного документу/ів у визначений строк, пропозиція учасника буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43954548 |
Поштова адреса | 47724, Україна, Тернопільська область, селище міського типу Велика Березовиця, вул. Микулинецька, 42 |
Ім'я |
Наталія Ходанович |
Телефон | +380975042529 |
Ел. пошта | khodanovychn@gmail.com |