На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Послуги повинні надаватись Виконавцем відповідно до діючих Державних стандартів України, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54, рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 15.10.2020 № 981 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 27.04.2012 № 464 «Про затвердження Порядку демонтажу рекламних засобів у м. Миколаєві».
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-008177-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 вересня, 00:01 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 15:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 200 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 000.00 UAH з ПДВ |
---|
демонтаж малих архітектурних форм (МАФ)34.74 метр квадратний Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45111300-1, Демонтажні роботи |
демонтаж рекламних засобів (конструкцій)300 метр квадратний Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45111300-1, Демонтажні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40856116 |
---|---|
Поштова адреса | 54046, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Омеляновича-Павленка. 23В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Миронова Надія Валеріївна |
Телефон | +380633432983 |
Ел. пошта | sv.ewa0307@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-16 09:57:09
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 09:57:09
Опис
Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність №1: Учасником були раніше укладені з замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради: договір №198 від 26.07.2024 та договір №14 від 04.03.2024. Учасник не подав скановану копію довідки, складеної ним у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за вказаними вище раніше укладеними договорами про закупівлю з тим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради, що призвело до їх дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказана вище невідповідність не відповідає вимогам, викладеним на сторінках 17,18 тендерної документації, затв. протоколом уповноваженої особи від 02.09.2024 б/н (далі в тексті – тендерна документація), в розділі «Оцінка та розгляд тендерних пропозицій» в абзаці 3 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» та на сторінках 33,34 в Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації: «В складі тендерної пропозиції замовник подає скановану копію довідки, складеної ним у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) скановану копію довідки, складеної ним у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі. 10. Керуючись правовими положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийняті наступні рішення: 1) затвердити наведений вище Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією; 2) розмістити в електронній системі публічних закупівель ProZorro повідомлення з вимогою до учасника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг, згідно умов Договору, та підписання Сторонами Актів, на підставі виставлених Виконавцем рахунків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05410576 |
Поштова адреса | 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Інженерна, 1 |
Ім'я |
Шарий Максим Олександрович |
Телефон | 380509828125 |
Ел. пошта | centender@ukr.net |