На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 969 824.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-008686-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 01:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 19:56 |
Очікувана вартість закупівлі | 12 969 824.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 64 849.12 UAH з ПДВ |
---|
«Капітальний ремонт шкільної (упорної кухні) Мурованського ліцею Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області (в рамках реалізації Стратегії реформування системи шкільного харчування на період до 2027 року)»1 робота Адреса поставки: 81121, Україна, Львівська область, Львівський р-н, село Муроване, вулиця Січових Стрільців, будинок, 41 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41893845 |
---|---|
Поштова адреса | 79066, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Грунтова, 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Біляк Степан Ярославович |
Телефон | +380965041371 |
Ел. пошта | kbb-bud@ukr.net |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕІНЖИНІРИНГ ПОЖЕЖНОЇ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» 42033798
Час публікації: 2024-09-17 12:03:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 12:03:25
Опис
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 10.11 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації у випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ, такі документи повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше. Так, п. 8 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції Учасника міститься витяг з реєстру платників податку на додану вартість (файл «6.7. Витяг ПДВ.pdf»), в якому зазначена дата формування 09.08.2018 р., що є раніше дати оголошення цих торгів. 1.2. Відповідно до п.1.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо). Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо). На виконання зазначеної вимоги, окрім іншого, в складі тендерної пропозиції міститься договір оренди №12/04-24/1 від 12.04.2024 р. та свідоцтво про реєстрацію машин, в яких виявлено невідповідність інформації в частині реєстраційного номера котка дорожнього, а саме, в п. 1.1 Договору оренди та свідоцтві про реєстрацію машин зазначено 41740 ВС, а в акті приймання-передачі №1607/24/2 від 16.07.2024 р. - 41470 ВС. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку) з дотриманням вимоги, яка передбачена п. 10.11 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації. 2.2. Привести у відповідність інформацію щодо реєстраційного номера котка дорожнього.
Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04369707 |
Поштова адреса | 81120, Україна, Львівська область, Львівський р-н, село Сороки-Львівські, вул.Польова, будинок 65 |
Ім'я |
КОРЕЦЬКА Іванна |
Телефон | 380678093124 |
Ел. пошта | Tender.murovanska.otg@gmail.com |