На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 170 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-003953-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 08:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 13 170 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 вересня, 14:05 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 65 850.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 131 700.00 UAH |
Поточний ремонт ділянки дороги на перехресті з вул. Степана Бандери в м. Чернігів із забезпеченням водовідведення (45233142-6 Ремонт доріг) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)1 послуга Адреса поставки: 14034, Україна, Чернігівська область, Чернігів, перехрестя з вул. Степана Бандери в місті Чернігів Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41729872 |
---|---|
Поштова адреса | 03194, Україна, м. Київ, БУЛЬВАР КОЛЬЦОВА, будинок 14Д, офіс 610 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пасічник Євген |
Телефон | 380990219131 |
Ел. пошта | bkatlantix@ukr.net |
не менше ніж 20% не залучаються
Час публікації: 2024-09-17 11:04:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 11:04:12
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, визначених у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, за формою Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації (файл «Довідка МТБ»), що містить невідповідність у назві обладнання, матеріально-технічної бази з наданими документами на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 1.2. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності зазначених в довідці працівників (файл «Довідка про працівників», файл «Підтвердження правових відносин» та файл «Штатний розпис»), що містить невідповідності у наданих на підтвердження Витягам з наказів та зазначені у довідці посади/ професії не підтверджені штатним розписом (або витягом зі штатного розпису) Учасника, витягами трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або цивільно-правові договори, які підтверджують наявність та професію працівника. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасники у складі тендерної пропозиції надають Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, визначених у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, за формою Таблиці 1 та на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном згідно вимог тендерної документації встановлених у пункті 1 Додатку 1 до Тендерної документації «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”». 2.2. Учасники у складі тендерної пропозиції надають Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації та для підтвердження наявності вищезазначених працівників, які будуть залученні до виконання робіт (надання послуг) повинні надати завірені копії або скан-копії оригіналів: витяг зі штатного розпису (або штатний розпис), де зазначені ці посади/фахівці; витяги трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або цивільно-правові договори, які підтверджують наявність та професію такого працівника, згідно вимог тендерної документації встановлених у пункті 2 Додатку 1 до Тендерної документації «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”». 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом повторного заповнення Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази» та на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом повторного заповнення Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» із зазначенням вірної інформації та для підтвердження наявності вищезазначених працівників, які будуть залученні до виконання робіт (надання послуг) повинні надати завірені копії або скан-копії оригіналів: витяг зі штатного розпису (або штатний розпис), де зазначені ці посади/фахівці; витяги трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або цивільно-правові договори, які підтверджують наявність та професію такого працівника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 03448244 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віктор Король |
Телефон | 380966228002 |
Ел. пошта | tendershrbu82@ukr.net |
Розрахунки за надані послуги Замовник проводить протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03358216 |
Поштова адреса | 14034, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Михайла Грушевського, будинок 173 |
Ім'я |
Дорошок Наталія Володимирівна |
Телефон | 380462933323 |
Ел. пошта | ktp2528@ukr.net |