На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 200 289.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-004481-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 22:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 200 289.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 001.45 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту середньої загальноосвітньої школи №721 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 12:02 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 19065870 |
---|---|
Поштова адреса | 03164, Україна, м. Київ, Святошинський р-н, вул. Осіння, буд. 33, кв. 146 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микола Мягкий |
Телефон | +380990196062 |
Ел. пошта | dominanttrast@gmail.com |
Не залучається
Час публікації: 2024-09-20 14:22:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 14:22:26
Опис
Затверджено Протокол уповноваженої особи № 156 від 20.09.2024 Уповноважена особа __________________ Н.В. Лобода Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту середньої загальноосвітньої школи №72 за адресою: вул. Генерала Наумова, 35-А у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-03-004481-a Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВ "Домінант Траст Сервіс" ЄДРПОУ 19065870 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Домінант Траст Сервіс" код ЄДРПОУ 19065870, у закупівлі Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту середньої загальноосвітньої школи №72 за адресою: вул. Генерала Наумова, 35-А у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-03-004481-a виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Пунктом 2 Розділу І Додатку 1 тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Домінант Траст Сервіс" надано файл «Довідка працівники.pdf» в якій зазначено не всіх працівників, а саме сертифікованого інженера-проектувальника (кошторисника). Просимо усунути зазначену невідповідність вимогам ТД. 2. Пунктом 15 Додатку 1 тендерної документації «Тендерна пропозиція» передбачено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції: Форму “Тендерна пропозиція” подається у вигляді, наведеному у ТД. Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи . У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Домінант Траст Сервіс" надано файл «Форма тендерна пропозиція.pdf», в якій він відступив від наведеної форми, зазначеної у ТД. Просимо усунути зазначену невідповідність вимогам ТД. 3. Пунктом 9 Додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає проєкт Договору про закупівлю відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації, який повинен бути заповнений зі сторони учасника. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Домінант Траст Сервіс" надано файл «Додаток 4 Проєкт Договору з проектом.pdf», який має не заповнений Додаток 1 до Договору «Календарний графік виконання робіт». Просимо усунути зазначену невідповідність вимогам ТД. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, просимо: 1. надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням сертифікованого інженера-проектувальника, та документи, які підтверджують наявність правовідносин; 2. надати “Тендерну пропозицію” у вигляді наведеному у ТД; 3. надати заповнений у повному обсязі Проект Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37498536 |
Поштова адреса | 03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Ім'я |
Лобода Наталія Володимирівна ( ) |
Телефон | +380679901717 |
Ел. пошта | tender107n@gmail.com |