На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 098 044.80 UAH
Замовник
Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м. Суми Сумської області
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м.Суми Сумської області за адресою: Сумська область, м.Суми, вул. Декабристів, 80 (код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС1
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-006216-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 08:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 15 098 044.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 вересня, 15:50 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 75 490.22 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 75 000.00 UAH |
Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м.Суми Сумської області за адресою: Сумська область, м.Суми, вул. Декабристів, 801 робота Адреса поставки: 40002, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Декабристів, 80 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 40698016 |
---|---|
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, Суми, провулок Громадянський буд.8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Хованська Наталія Вікторівна |
Телефон | +380954978939 |
Ел. пошта | budresurs2016@ukr.net |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43927362 |
---|---|
Поштова адреса | 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вул.Тополянська, будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анатолій Москаленко |
Телефон | +380507027155 |
Ел. пошта | alfabyd21@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-20 11:10:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 11:10:14
Опис
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова про особливості) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ви-явлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або доку-ментах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». В тендерній пропозиції учасника ТОВ "АЛЬФА БУД 21", який зараз перебуває на етапі оці-нки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме: 1. Умовами закупівлі за Додатком 3 тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: «Учасник надає у складі пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на оформлення банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією». 1.1. Учасником ТОВ "АЛЬФА БУД 21" надано у складі тендерної пропозиції файл з ім’ям «довідка погодження із проектом договору», що містить власне згоду із розміщеним за Додат-ком 2 тендерної документації Проєктом Договору про закупівлю. Разом з цим у складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА БУД 21" відсутній лист щодо зо-бов’язання такого учасника на оформлення банківської гарантії в якості забезпечення вико-нання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, що в свою чергу є невідповідністю умовам тендерної документації. Тому учасник повинен виправити невідповідність, додавши лист щодо зобов’язання тако-го учасника на оформлення банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією шляхом підвантаження вказаних файлів до системи Prozorro. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлен-ня з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасни-ком процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати доку-менти, що відсутні та виправити наступні невідповідності, а саме: - лист щодо зобов’язання такого учасника на оформлення банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документаці-єю. У випадку неподання вказаного документу у визначений строк, пропозиція ТОВ "АЛЬФА БУД 21" буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповід-ностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42175625 |
---|---|
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ МЕТАЛУРГІВ, будинок 30, квартира 61 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Лопата |
Телефон | +380504073001 |
Ел. пошта | lopataalex@gmail.com |
Порядок оплати – оплата здійснюється за виконані роботи після підписання акту виконаних робіт (післяоплата). Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 30 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством відповідно до вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» в межах ціни цього Договору. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м. Суми Сумської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21117479 |
Поштова адреса | 40002, Україна, Сумська область, м. Суми, вул.Декабристів,80 |
Ім'я |
Вікторія Павліченко |
Телефон | +380660086077 |
Ел. пошта | ssh25sumy@ukr.net |