На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-011576-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 17:25 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 вересня, 17:25 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 10:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 148 211.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 вересня, 12:01 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 482.11 UAH з ПДВ |
---|
Біндер-зажим для паперу 25мм (12шт)20 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Біндер-зажим для паперу 32мм (12шт)21 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Біндер-зажим для паперу 41мм (12шт)20 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Маркер текстовий, набір (4шт)10 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Олівець графічний НВ, з гумкою100 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папір А3 500листів 80г/м2 (колір – білий)1 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папір А4 500листів 80г/м2 «Маестро» (колір – білий)769 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папір А4 500листів 80г/м2 (колір – синій)4 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папка-реєстратор А4 (7см)62 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Плівка для ламінації глянець 75мк А4 100шт9 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ручка Piano Maxriter (колір – синій)60 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скоби для степлера 24/620 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скотч 48*100 (колір – прозорий)36 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скрепка канцелярська 28мм нікельована30 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Файл А4 прозорий 40мк (100шт)20 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 17:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2465213632 |
---|---|
Поштова адреса | 81100, Україна, Львівська область, Пустомити, ВУЛИЦЯ СПОРТИВНА, будинок 8 А , квартира 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Марусич Олександр |
Телефон | 380677223711 |
Ел. пошта | interprint-m@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-18 12:24:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 12:24:46
Опис
Шановний учасник! На виконання Додатку № 3 (Технічні вимоги Канцтовари (за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом Канцтовари (за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена копіями сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі. Під час розгляду інформації та документів, поданих Учасником ФОП Марусич О.М. встановлено, що учасником подано цінову пропозицію на запропонований предмет закупівлі в переліку якої зазначено товар ручка Piano Maxriter. Однак учасником у складі пропозиції подано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 24.06.2021 р. на ручки ТМ HIPER. Керуючись п. 8 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 1275 від 11.11.2022 р., на виконання Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом Канцтовари (за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне), просимо Вас усунути та виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 25551379 |
---|---|
Поштова адреса | 79019, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Хмельницького Б., будинок 119а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тендерний відділ |
Телефон | 380676710411 |
Ел. пошта | romus.poligraf2@gmail.com |
не залучається
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів з реєстраційного рахунку Покупця на поточний рахунок Продавця протягом 10 (десять) робочих днів після отримання Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А2678 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08477090 |
Поштова адреса | 79025, Україна, Львівська область, Львів, Левандівська, 5 |
Ім'я |
Загорійчук Діана Володимирівна (Kinzelsky Ruslan Leonidovich) |
Телефон | +380322673571 |
Ел. пошта | a2678@post.mil.gov.ua |