На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
399 910.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до положень, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-011925-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 15:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 399 910.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 999.55 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи "Поточний ремонт адміністративної будівлі управління освіти (безбар’єрність) за адресою: вул. Київська, 1А, м. Жмеринка".1 послуга Адреса поставки: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська 1а Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2576520676 |
---|---|
Поштова адреса | 24032, Україна, Вінницька область, Вендичани, Україна, 24032, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, селище міського типу Вендичани, вул.Вінницька, будинок 39, квартира 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Володимир Жукотанський |
Телефон | 380683510728 |
Ел. пошта | zhukotansky77@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-17 15:52:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 15:52:44
Опис
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 02125786 ПРОТОКОЛ 17.09.2024 р. м. Жмеринка № б/н Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 03.09.2024 № б/н, оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Поточний ремонт адміністративної будівлі управління освіти (безбар'єрність) за адресою: вул. Київська, 1А, м. Жмеринка» за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2024-09-03-011925-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подана одна тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі: 1) ФОП Жукотанський Володимир Іванович (код ЄДРПОУ 2576520676). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Жукотанського Володимира Івановича, було виявлено невідповідність інформації у документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - Учасником при подачі документів, які вимагалися відповідно до тендерної документації згідно розділу IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції, п.3 Інша інформація, п.п. 3.1. - не наданий гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (зі змінами та доповненнями); рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017; рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого указом Президента України від 14.05.2018 № 126/2018; рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019; рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020. (Додати лист – гарантія) - Також, відповідно Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за видом та за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 2-х копії договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатками, додатковими угодами з додатками до додаткових угод та специфікаціями, що є невід’ємною частиною договору) Акт (Акти) приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою №КБ-2в (або за іншою формою, передбаченою договором, (у разі, якщо її застосування та форма відповідають вимогам законодавства) по наданому аналогічному договору, який містить інформацію про фактичне виконання видів робіт, на підтвердження досвіду учасника у виконанні робіт за предметом закупівлі. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (або за іншою формою, передбаченою договором, (у разі, якщо її застосування та форма відповідають вимогам законодавства), що підтверджує загальну вартість фактично виконаних будівельних робіт та витрати по наданому аналогічному договору. Учасник надав довідку про вартість виконаних будівельних робіт до Договору 242 від 19 грудня 2023 року у якій не вірно вказана дата договору та відсутній підпис на печатці Замовника. (Виправити виявлені невідповідності у довідці) Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18 вересня 2024 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 17 вересня 2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ФОП Жукотанського Володимира Івановича з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ФОП Жукотанського Володимира Івановича. Уповноважена особа ___________________ Людмила КОРНІЄНКО
Оплата Послуг (Робіт) здійснюється за фактично виконані Послуги (Роботи) протягом 7 (семи) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту – КБ-2в, КБ-3) згідно Календарного плану, та оформленої у повному обсязі виконавчої документації. У разі наявності зауважень «Замовник» не підписує Довідки КБ-3 та Акти КБ-2в, а надає зауваження у письмовому вигляді «Виконавцю» для розгляду та усунення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Жмеринської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02125786 |
Поштова адреса | 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська, 1а |
Ім'я |
Людмила Корнієнко |
Телефон | +380969295755 |
Ел. пошта | osvita_gmerinka@ukr.net |