На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
295 787.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-002021-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 9 жовтня, 15:46 |
Очікувана вартість закупівлі | 295 787.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 4 жовтня, 15:19 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 478.93 UAH з ПДВ |
---|
Папка-швидкозшивач "СПРАВА", А4, BM.3334 картон 0,35 мм (або еквівалент)30500 штука Адреса поставки: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця КОСОВСЬКА, будинок 2-Д Строк: до 08.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22851000-0, Швидкозшивачі |
Папка на зав’язках А4 Buromax JOBMAX BM.3359 картон 0,30мм (або еквівалент)3000 штука Адреса поставки: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця КОСОВСЬКА, будинок 2-Д Строк: до 08.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22852000-7, Теки |
Архіватор BUROMAX BM.3260-34 80мм картонний крафт (або еквівалент)100 штука Адреса поставки: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця КОСОВСЬКА, будинок 2-Д Строк: до 08.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22852000-7, Теки |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОФІСМЕНЕДЖЕР» (ЄДРПОУ: 33856421) було виявлено невідповідності, виправлення яких призведе до зміни найменування товару, марки, моделі тощо, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції (абз. 2 п. 43 Особливостей), а саме учасник не надав: 1. Скановану копію першого аркуша ТУ-У,на якому буде зазначено термін дії ТУ. 2. Паспорт якості або сертифікат якості або декларацію якості, видані виробником, та в яких в наявності інформація про технічні, фізико – хімічні характеристики товар на позицію №3 Архіватор BUROMAX BM.3260-34 80мм картонний крафт (або еквівалент). 3. Довідку (або лист) на ім’я Замовника закупівлі з посиланням на номер закупівлі та дату оголошення від виробника товарів або офіційного імпортера його товарів в Україну або офіційного представника виробника або дистриб’ютора виробника в Україні, (скан-копію оригіналу на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків)), підписану уповноваженою особою виробника або підписану уповноваженою особою офіційного імпортера його товарів в Україну, або підписану уповноваженою особою офіційного представника виробника, або дистриб’ютора виробника в Україні, з відбитком печатки (у разі наявності печатки) виробника, або офіційного імпортера його товарів в Україну або офіційного представника виробника або дистриб’ютора виробника в Україні, що виробник або офіційний імпортер його товарів в Україну або офіційний представник виробника або дистриб’ютор виробника в Україні підтверджує можливість постачання Учаснику товару викладених у Таблиці 1 Додатку 6 з зазначенням кількості товару та технічних характеристик, згідно вимог Замовника. Якщо вищевказану інформацію надає офіційний представник виробника або офіційний дистриб’ютор виробника в Україні, Учасник повинен у складі документації надати документальне підтвердження (лист або довідку) надане виробником або офіційним імпортером його товарів в Україну, на ім’я Замовника закупівлі з посиланням на номер закупівлі та дату оголошення, в якому (ій) виробник або офіційний імпортер його товарів в Україну визначає повноваження вищевказаних (офіційного представника або офіційного дистриб’ютора його товарів в Україні) підписане уповноваженою особою виробника або офіційного імпортера його товарів в Україну, з відтиском печатки виробника або з відтиском печатки офіційного імпортера його товарів в Україну (у випадку наявності печатки). 4. Сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги» (або EN ISO 9001:2015, IDT або ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 45001:2019 «Система охорони здоров’я та безпеки праці» (або ISO 45001:2018, IDT), які видані Учаснику, та діючі на дату подання пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОФІСМЕНЕДЖЕР» (ЄДРПОУ: 33856421) було виявлено невідповідності, виправлення яких призведе до зміни найменування товару, марки, моделі тощо, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції (абз. 2 п. 43 Особливостей), а саме учасник не надав: 1. Скановану копію першого аркуша ТУ-У,на якому буде зазначено термін дії ТУ. 2. Паспорт якості або сертифікат якості або декларацію якості, видані виробником, та в яких в наявності інформація про технічні, фізико – хімічні характеристики товар на позицію №3 Архіватор BUROMAX BM.3260-34 80мм картонний крафт (або еквівалент). 3. Довідку (або лист) на ім’я Замовника закупівлі з посиланням на номер закупівлі та дату оголошення від виробника товарів або офіційного імпортера його товарів в Україну або офіційного представника виробника або дистриб’ютора виробника в Україні, (скан-копію оригіналу на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків)), підписану уповноваженою особою виробника або підписану уповноваженою особою офіційного імпортера його товарів в Україну, або підписану уповноваженою особою офіційного представника виробника, або дистриб’ютора виробника в Україні, з відбитком печатки (у разі наявності печатки) виробника, або офіційного імпортера його товарів в Україну або офіційного представника виробника або дистриб’ютора виробника в Україні, що виробник або офіційний імпортер його товарів в Україну або офіційний представник виробника або дистриб’ютор виробника в Україні підтверджує можливість постачання Учаснику товару викладених у Таблиці 1 Додатку 6 з зазначенням кількості товару та технічних характеристик, згідно вимог Замовника. Якщо вищевказану інформацію надає офіційний представник виробника або офіційний дистриб’ютор виробника в Україні, Учасник повинен у складі документації надати документальне підтвердження (лист або довідку) надане виробником або офіційним імпортером його товарів в Україну, на ім’я Замовника закупівлі з посиланням на номер закупівлі та дату оголошення, в якому (ій) виробник або офіційний імпортер його товарів в Україну визначає повноваження вищевказаних (офіційного представника або офіційного дистриб’ютора його товарів в Україні) підписане уповноваженою особою виробника або офіційного імпортера його товарів в Україну, з відтиском печатки виробника або з відтиском печатки офіційного імпортера його товарів в Україну (у випадку наявності печатки). 4. Сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги» (або EN ISO 9001:2015, IDT або ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 45001:2019 «Система охорони здоров’я та безпеки праці» (або ISO 45001:2018, IDT), які видані Учаснику, та діючі на дату подання пропозиції.
Час публікації: 2024-10-04 15:19:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-08 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 33856421 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, м.Дніпропетровськ,вул.Горького, буд. 6, приміщення 6-2, |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Білицька Ірина Василівна |
Телефон | 380959219193 |
Ел. пошта | ira6509@officem.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38295925 |
---|---|
Поштова адреса | 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА, будинок 117 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Татьяна Чернишенко |
Телефон | +380509052388 |
Ел. пошта | op5@klyaksa.biz |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3094224194 |
---|---|
Поштова адреса | 61204, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 13, квартира 463 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрей Бабтенко |
Телефон | +380507397617 |
Ел. пошта | babtenko1@gmail.com |
Оплата Товару проводиться Покупцем за КЕКВ 2210 у національній грошовій одиниці України протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на підставі підписаної накладної (видаткової накладної), шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на рахунок Продавця, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36290160 |
Поштова адреса | 65022, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця КОСОВСЬКА, будинок 2-Д |
Ім'я |
Шитра Інна Олександрівна |
Телефон | 380966468930 |
Ел. пошта | zakupki@dpsp.omr.gov.ua |