На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
295 787.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Опис закупівлі: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-002021-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 14:57 |
Очікувана вартість закупівлі | 295 787.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 478.93 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 23 вересня, 11:46 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Папка-швидкозшивач "СПРАВА", А4, BM.3334 картон 0,35 мм (або еквівалент)30500 штука Адреса поставки: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця КОСОВСЬКА, будинок 2-Д Строк: до 08.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22851000-0, Швидкозшивачі |
Папка на зав’язках А4 Buromax JOBMAX BM.3359 картон 0,30мм (або еквівалент)3000 штука Адреса поставки: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця КОСОВСЬКА, будинок 2-Д Строк: до 08.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22852000-7, Теки |
Архіватор BUROMAX BM.3260-34 80мм картонний крафт (або еквівалент)100 штука Адреса поставки: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця КОСОВСЬКА, будинок 2-Д Строк: до 08.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22852000-7, Теки |
Оплата Товару проводиться Покупцем за КЕКВ 2210 у національній грошовій одиниці України протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на підставі підписаної накладної (видаткової накладної), шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на рахунок Продавця, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36290160 |
Поштова адреса | 65022, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця КОСОВСЬКА, будинок 2-Д |
Ім'я |
Шитра Інна Олександрівна |
Телефон | 380966468930 |
Ел. пошта | zakupki@dpsp.omr.gov.ua |