На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
535 833.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена у Додатку 1 до тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-003730-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 14:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 535 833.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 вересня, 14:00 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 679.17 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з розробки технічної документації на облаштування вузлів комерційного обліку води на об’єктах міського благоустрою для поливо-зрошувальних систем5 послуга Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А (територія Замовника), об’єкти міського благоустрою (транспортна розв’язка по просп. Степана Бандери – просп. Володимира Івасюка (Північний міст); сквер на просп. Володимира Івасюка, 24-24А ("Дорога до Храму"); сквер на Мінській площі; транспортна розв’язка на площі Сантьяго-де-Чилі; сквер на вул. Прирічна, 3-5) та територія Виконавця Строк: до 29.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71322200-3, Послуги з проектування трубопроводів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 32536922 |
---|---|
Поштова адреса | 61000, Україна, Харківська область, Харків, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Салтівське Шоссе, 264К, кв. 96 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дикун Роман Сергійович |
Телефон | +380507393287 |
Ел. пошта | dikunroms@ukr.net |
не залучаються
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38679633 |
---|---|
Поштова адреса | 04210, Україна, Київська область, Київ, Україна, 04210, місто Київ, пр.Івасюка Володимира, будинок 10-А, корпус 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Світлана Яковець |
Телефон | 380986681245,380665646822 |
Ел. пошта | llc38679633@gmail.com |
Джерелом фінансування закупівлі послуг за цим Договором є: місцевий бюджет; власний бюджет Замовника (кошти від господарської діяльності Замовника). Оплата за надані послуги здійснюються щодо кожної послуги по факту надання послуг шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Замовника в межах ціни цього Договору протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту(ів) приймання-передачі наданих послуг та на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. При розрахунках за Договором за рахунок бюджетних коштів, бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату послуг, Замовник проводить оплату наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05416745 |
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, Київ, Московський проспект, буд.26-А |
Ім'я |
Литвин Анна Олександрівна |
Телефон | +380444186149 |
Ел. пошта | kp.uzn.obolon2018@gmail.com |