На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-006080-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 23:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 14:29 |
Очікувана вартість закупівлі | 195 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 978.00 UAH з ПДВ |
---|
Технічне обслуговування теплового пункту (твердопаливний котел)5 послуга Адреса поставки: 16000, Україна, Чернігівська область, Новгород-Сіверський, вул. Князя Ігоря, 34 А; 15400, м. Семенівка, пл. Червона, 4; 15200, м. Сновськ, вул. Миру, 51 А; 15331, смт. Холми, вул. Центральна, 84; 17501, м. Прилуки, пл. Привокзальна, 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50720000-8, Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення |
Технічне обслуговування теплового пункту (централізована система опалення)8 послуга Адреса поставки: 14029, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Волковича, 15; 14030, м. Чернігів, вул. Всіхсвятска, 8; 14034, м. Чернігів, пр-т. М. Грушевського, 157; 14032, м. Чернігів, вул. Доценка, 25 А; 14035, м. Чернігів, вул. Доценка, 2; 14021, м. Чернігів, вул. Любецька, 40 А; 14000, м. Чернігів, вул. Княжа, 40; 14501, м. Чернігів, пр-т Перемоги, 1А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50720000-8, Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2734111134 |
---|---|
Поштова адреса | 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Папанінців, 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сергій Полевиченко |
Телефон | 0675028669 |
Ел. пошта | lider20200@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-17 10:11:52
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 10:11:52
Опис
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника Фізична особа-підприємець ПОЛЕВИЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (надалі – Учасник) на закупівлю Послуги з технічного обслуговування теплових пунктів (Чернігівська область), код ДК 021:2015 - 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-04-006080-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Аналогічний Договір.pdf.p7s») та лист-відгук від Акціонерне товариство «Укрпошта» (файл «Лист-відгук.PDF»). Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «Аналогічний Договір.pdf.p7s») предметом договору № 011223-29Е від 01.12.24р, укладеного між Учасником та АТ «Укрпошта», є «Поточний ремонт мережі теплопостачання логістичного центру АТ «УКРПОШТА»», що не відповідає інформації щодо номеру та дати договору за таким предметом, зазначеної у листі-відгуку (файл «Лист-відгук.PDF»), а саме: №090224-28E від 09.02.2024p., що є невідповідністю. Пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника (файл «Відомості про Учасника.pdf»). Відповідно інформації, зазначеної у відомостях про учасника (файл «Відомості про Учасника.pdf») місцезнаходженням та поштовою адресою є: 14000, м. Чернігів, провулок Бакуринського, буд. 22, що не відповідає інформації щодо місцезнаходження Учасника в Єдиному реєстрі юридичних осіб-підприємців та громадських формувань в частині не зазначення номеру квартири, а саме: «квартира 3», що є невідповідністю. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію, передбачену п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації; уточнені відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації).
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації, оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг складеного за звітній місяць, за умови реєстрації Виконавцем належним чином складеної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН). Податкова накладна повинна бути зареєстрована в ЄРПН із дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису уповноваженої Виконавцем особи у визначеному законодавством порядку. Строки надання Послуг: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання Замовлення Замовником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Павлушкова Ірина Віталіївна |
Телефон | 380501602636 |
Ел. пошта | pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua |