На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 062 274.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-006371-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 14:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 062 274.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 вересня, 14:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 311.38 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Кооперативна в с. Юрівка, Фастівського району Київської області1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджена КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178, а саме «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджена КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178, а саме «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Код ЄДРПОУ | 31481658 |
---|---|
Поштова адреса | 07351, Україна, Київська область, Бучанський район, село Синяк,, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА , будинок 68 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Приватне Підприємство Автомагістраль |
Телефон | +380459635033 |
Ел. пошта | tdv_am@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-18 07:27:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 07:27:55
Опис
Вимога про усунення невідповідностей 1.Пунктом 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції Довідки згідно п.1.1. в якій зазначається наступна інформація:- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання усіх робіт визначених у технічних вимогах.Таблиця 1 № з/п Найменування, марка/тип техніки, автотранспорту, будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування Реєстраційний номер Власне/ залучено на інших правових підставах (оренда, лізинг, надання послуг) Таблиця 2 № з/п Найменування, адреса, призначення матеріально-технічної бази (офіс, складські приміщення, майданчик/територія для зберігання техніки, автотранспорту, будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування) Адреса Власне/ залучено на інших правових підставах (оренда, лізинг, надання послуг). п.1.2. вимагалося для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати власний або залучений на інших правових підставах (оренда, лізинг, надання послуг) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, обладнання наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник надає: - щодо кожної одиниці власного автотранспорту (транспортних засобів, машин, механізмів) - свідоцтва державної реєстрації (оригінал або засвідчена копія), якщо підлягають державній реєстрації; - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) учасником надається за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдова відомість про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі учасника; - щодо кожної одиниці залученого автотранспорту, обладнання – документи (договори), що підтверджують право на користування або залучення такого обладнання (інструментами, устаткуванням, приладами) та матеріально-технічною базою (машини, механізми, техніка), які є чинними на весь строк виконання робіт та свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів/машин або обліку (інструментів, устаткування, приладів); У випадку використання матеріально-технічної бази субпідрядників для виконання робіт, на підтвердження цього критерію, учасник додатково надає довідку в довільній формі із зазначенням будівельних машин та механізмів, приміщень, а також свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів/машин або обліку (інструментів, устаткування, приладів), що підтверджують їх наявність у субпідрядників. ____ У складі документів тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" відсутня Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання усіх робіт визначених у технічних вимогах. ____ У складі документів тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" відсутні документи для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази щодо транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання. Оскільки відсутня Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання усіх робіт визначених у технічних вимогах, встановити повний прелік найменувань неможливо на даному етапі оцінки пропозиції (зокрема відсутні документи на машину для холодного фрезерування, на автомобілі-самоскиди, що вказані у кошторисних розрахунках Учасника). ____Таким чином, Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" повинен надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання усіх робіт визначених у технічних вимогах та документи до неї для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази щодо транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання. 2. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації для підтвердження використання у ході надання послуг/виконання робіт якісних основних матеріалів, що визначені у Додатку 4 тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає наступні документи: 2.3.У складі пропозиції учасник, якщо він не є виробником щебеню, надає Договір поставки або придбання щебеню, чинний протягом усього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" у файлі «Договір поставки №0304,20-1 від 03.04.2020.pdf» надано Договір поставки № 0304/20-1 від 03.04.2020 року з Постачальником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛЬШАНИЦЬКИЙ КАМЕНЕДРО¬БИЛЬНИЙ ЗАВОД» згідно пункту 6.1. якого Договір діє протягом дванадцяти місяців, тобто до 02.04.2021 року. ____Таким чином, Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" повинен надати підтвердження чинності Договору станом до кінця 2024 року - протягом усього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, шляхом надання Додаткової угоди, або листа-підтвердження від сторони Договору Постачальника (виробника) товару щебінь.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41086739 |
---|---|
Поштова адреса | 04011, Україна, м. Київ, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Вячеслав Мамайсур |
Телефон | +380932261929 |
Ел. пошта | mamajsurslava@ukr.net |
без субпідрядників
Оплата вартості наданих послуг/виконаних робіт здійснюється Замовником наступним чином: - розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги (виконані роботи) протягом до 180 календарних днів після підписання Замовником наданих Підрядником належно оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) (далі – Акт), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) (далі – Довідка), шляхом проміжних платежів, тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04358508 |
Поштова адреса | 08160, Україна, Київська область, Фастівський р-н, село Гатне, вул.Київська, будинок 138 |
Ім'я |
Биховченко Іван |
Телефон | 0666887436 |
Ел. пошта | mashagurinenko@ukr.net |