На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 147 465.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-012741-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 11:57 |
Очікувана вартість закупівлі | 48 147 465.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 481 474.66 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 240 737.33 UAH |
Документи лота |
|
---|
«Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: вул. Метробудівська, буд.4 у м. Дніпрі» - заходи з енергозбереження1 робота Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Метробудівська, буд.4 Строк: до 01.07.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45199298 |
---|---|
Поштова адреса | 49087, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Макуха Василя будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана РУСНАК |
Телефон | +380503628781 |
Ел. пошта | bkbudkomplektdizayn1@ukr.net |
не залучається
Час публікації: 2024-09-19 10:30:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 10:30:28
Опис
Так, під час розгляду пропозиції ТОВ "БК БУДКОМПЛЕКТ ДИЗАЙН", встановлено, що Учасником у файлі «13_Матер.-техн. база.pdf», в п.21 зазначено, що офіс придатний до 07.09.2024, в файлі 25_гарантійний лист щодо договору.pdf зазначено що договір суборенди нежитлового приміщення діє до 07.09.2024, в складі пропозиції наданий файл ДОГОВІР СУБОРЕНДИ НЕЖИТЛОВОГО ПРИМІЩЕННЯ Nº 07-0924.pdf, в якому зазначено кінцевий строк закінчення строку дію договору 07.09.2025. Водночас у файлі 5_Договір оренди БК грецька.pdf наданий договір оренди в якому термін оренди нежитлового приміщення закінчується 01.01.2025 р, тобто раніше ніж термін надання послуг. Замовником у додатку 2 Кваліфікаційні критерії у п. 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій вимагалося Учасник у складі пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права власності (копії технічних паспортів або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або копію/сканкопію інвентаризаційного опису необоротних активів) або право використання (договір оренди (суборенди), або договір про надання послуг/користування/експлуатації або договорів лізингу) або копії технічних паспортів, або копії титульних сторінок керівництв з експлуатації, або накладних. Учасник повинен мати обов’язково у наявності офіс та складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди, договори оренди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди. Приміщення вважається переданим в оренду, якщо наявний відповідний акт прийому передачі приміщення. З метою підтвердження надати копії або сканкопії з оригіналів підтверджуючих документів щодо права володіння приміщеннями(договір оренди, виписку єдиного державного реєстру речових прав, або інші документи) Тому, враховуючи дане зауваження, Учасник має протягом 24 годин з моменту публікації повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель усунути невідповідності і опублікувати їх в електронній системі закупівель не пізніше вказаного строку. Зокрема надати коректну інформацію щодо оренди нежитлового приміщення за договором ДОГОВІР СУБОРЕНДИ НЕЖИТЛОВОГО ПРИМІЩЕННЯ Nº 07-0924.pdf, та надати документи щодо наявності офісу та складського/виробничого приміщення або у власності, або за договором оренди, договори оренди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди
Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови бюджетного фінансування. Підрядник зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 120 робочих днів після підписання акту приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 70 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44124263 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Ім'я |
Анатолій Набоков |
Телефон | 380633409477 |
Ел. пошта | avosmd@gmail.com |