На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 088 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Оголошення розроблено відповідно до Наказу ДП «Проззоро» від 20.10.2022 № 25 з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі, Особливостях.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-004093-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 15:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 088 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 885.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття житлового будинку за адресою: вулиця Будівельників, 6-А у Дніпровському районі міста Києва.1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35222037 |
---|---|
Поштова адреса | 02156, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛ. ШОЛОМ-АЛЕЙХЕМА, будинок 17-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергей Вдовиченко |
Телефон | +380630116227 |
Ел. пошта | artev-dom@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-19 16:21:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 16:21:16
Опис
Вимога про усунення невідповідностей. Замовником вимагалось відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вимогами: 1. Відповідно до пункту 2.9 Розділ І Додаток І до Оголошення Документи, що вимагаються Замовником та які необхідно подати учаснику у складі пропозиції, На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься у довідці п. 2.1., йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати: ‒ копії трудових книжок, що містять записи про прийняття на роботу або копії наказів про призначення на посаду, а у разі сумісництва додатково копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці п. 2.1. ‒ копії дипломів інженерно-технічних працівників які зазначені у довідці п. 2.1. Учасником не підтверджено документально наявність правовідносин Учасника з працівниками, а саме: Ліщук В.П та Калинович В.В. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, інформацію та/або документи - копії трудових книжок, що містять записи про прийняття на роботу або копії наказів про призначення на посаду, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, зазначеними у довідці п. 2.1. відповідно до вимог Оголошення. 2. Відповідно до пункту 3.4 Розділ І Додаток І до Оголошення Документи, що вимагаються Замовником та які необхідно подати учаснику у складі пропозиції для підтвердження інформації, що зазначена у довідці п. 3.1, Учасник надає наступні документи: ‒ підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання; Учасником не наданий повний пакет підтверджуючих бухгалтерських документів на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання згідно довідці 3.1 по рядкам 11,15,16, 42-58. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання згідно довідці 3.1 по рядкам 11,15,16, 42-58. 3. Відповідно пункту 12 Розділ ІІІ Додаток І до Оголошення Документи , що вимагаються Замовником та які необхідно подати учаснику у складі пропозиції : Лист – гарантія щодо страхування Учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт (забезпеченням є страхування ризиків). До листа – гарантії надаються копії підтверджуючих документів (договір страхування). Учасником наданий лист–гарантія складений не коректо. До листа – гарантії не надаються копії підтверджуючих документів, а саме: договір страхування. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Лист – гарантія щодо страхування Учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт (забезпеченням є страхування ризиків). До листа – гарантії надати копії підтверджуючих документів (договір страхування). 4. Відповідно пункту 14 Розділ ІІІ Додаток І до Оголошення Документи , що вимагаються Замовником та які необхідно подати учаснику у складі пропозиції : Вимоги щодо проектно-кошторисної документації: 3. Кошторисні розрахунки виконати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 останньої версії, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом останньої версії. Додатково надати файли в електронному вигляді у форматі ims aбo imd (якщо учасник не зможе викласти на майданчик файли зазначеного формату, то їх необхідно архівувати та після цього розмістити на майданчику) та у сканованому варіанті роздрукованих документів. Учасником не наданий файл в електронному вигляді у форматі ims aбo imd. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати файли в електронному вигляді у форматі ims aбo imd.
Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3) не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39606435 |
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г |
Ім'я |
Волкова Маргарита Михайлівна |
Телефон | 380687299055,380445174827 |
Ел. пошта | zakupivli_kp@ukr.net |