На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
430 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: • Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. • Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. • 48543, Україна , Тернопільська обл., Чортківський район, с.Нагірянка, вул.О.Кобилянської, буд 5; •Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.4 ст.2 Закону) •Уточнюючий код ДК 021:2015 – 14212300-3 Колотий камінь і щебінь. • Уточнюючий код ДК 021:2015 – 14212210-5 Піщано-гравійні суміші•
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-003698-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 15:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 15:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 430 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 150.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Щебінь (із природного каменю ) фракція 10х20 мм.50 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14212300-3, Колотий камінь і щебінь |
Щебінь (із природного каменю ) фракція 20х40 мм.100 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14212300-3, Колотий камінь і щебінь |
Щебінь (із природного каменю ) фракція 40х70 мм.150 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14212300-3, Колотий камінь і щебінь |
Щебенево – піщана суміш типу С7 (із природного каменю ) фракція 0х40 мм.450 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14212210-5, Піщано-гравійні суміші |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33006727 |
---|---|
Поштова адреса | 48720, Україна, Тернопільська область, Борщів, Надзбручна 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Джос Вадим Володимирович |
Телефон | 380673516028 |
Ел. пошта | burdkarier@gmail.com |
-
Час публікації: 2024-09-16 16:00:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 16:00:58
Опис
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУРДЯКІВСЬКИЙ СПЕЦКАР'ЄР", поданої на процедуру закупівлі Щебінь (із природного каменю) «код ДК 021:2015 - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», № UA-2024-09-05-003698-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: невідповідність в довідці «10.Довідка про працівників» та «10.1.накази на водіїв», накази на працівників в документі «10.1.накази на водіїв» не відповідають списку працівників які викладені в довідці «10.Довідка про працівників»; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатоку №2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» ; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
Розрахунки за кожну отриману партію Товару здійснюються після отримання партії Товару Замовником в національній валюті України – гривні, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника на поточний рахунок Постачальника згідно з видатковою накладною протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати фактичної поставки товару належної якості, кількості, найменування (асортименту). Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" Нагірянської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44661875 |
Поштова адреса | 48543, Україна, Тернопільська область, Чортківський р-н, селище Нагірянка, вул.Кобилянської О. буд 6 |
Ім'я |
Свиренчук Галина Михайлівна |
Телефон | 380960253284 |
Ел. пошта | blahoustriynag@gmail.com |