На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 388 988.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-008189-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 388 988.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 27 483.84 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 25 000.00 UAH |
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі навчального корпусу №2 Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини за адресою: вул. Садова, 2 м. Умань Черкаської області.1 робота Адреса поставки: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 2 Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33107701 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Діденко Л.І. |
Телефон | 0980808355 |
Ел. пошта | LARALADA@UKR.NET |
Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі рахунку та підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються Підрядником та передаються офіційно Замовнику. Після отримання документів, передбачених п. 15.1. Договору Замовник перевiряє такі документи, та якщо вони повністю відповідають об’ємам виконаних робіт на ділянці будівництва, i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх, в іншому випадку акти повертаються Підряднику для усунення зауважень та коригування. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 20 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Інші умови оплати - згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, за винятком випадків, передбачених тендерною документацією; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02125639 |
Поштова адреса | 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 2 |
Ім'я |
Олена Вікторівна Юрченко |
Телефон | +380474436097 |
Ел. пошта | eyurchenko.0503@gmail.com |