На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 502 735.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-012528-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 17:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 18 502 735.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 вересня, 16:26 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 94 363.95 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 80 000.00 UAH |
Капітальний ремонт вулиці Медична в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області1 робота Адреса поставки: 11700, Україна, Житомирська область, Звягельський район, місто Звягель, вулиця Медична Строк: до 20.07.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 41134310 |
---|---|
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 13, кімната 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Варжевський Вадим Васильович |
Телефон | +380675315624 |
Ел. пошта | tender@dor-mash.com.ua |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНІ МАШИНИ» як учасник процедури закупівлі повідомляє, що не планує залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/ співвиконавців).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 03580179 |
---|---|
Поштова адреса | 11740, Україна, Житомирська область, Звягельський район,с. Майстрів, вул.Рівненська, будинок 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Чирко Наталія |
Телефон | 380933675493 |
Ел. пошта | leo_na777@ukr.net |
залучається в обсязі менше 20%
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 31481658 |
---|---|
Поштова адреса | 07351, Україна, Київська область, Бучанський район, село Синяк,, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА , будинок 68 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Приватне Підприємство Автомагістраль |
Телефон | +380459635033 |
Ел. пошта | tdv_am@ukr.net |
не залучаємо
Розрахунки за виконані роботи на об’єкті здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України (проміжними платежами за фактично виконані роботи) в національній валюті України. Розрахунки за чинним Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% їх загальної вартості за договірною ціною. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, які складаються і підписуються Підрядником в трьох примірниках та передаються Замовникові у трьох екземплярах станом на 20 число місяця, не пізніше, як за два останніх робочих дні звітного періоду. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх і передає один примірник Підрядникові. Після підписання документів форм №КБ-3 та КБ-2в Замовник оплачує виконанi роботи протягом 15 робочих днів з дати підписання вказаних документів; інші умови оплати - згідно додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (за винятком випадків, передбачених тендерною документацією); застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 95.00%
Остаточний розрахунок в сумі 5% від загальної вартості робіт проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію в установленому чинним законодавством порядку, з отриманням відповідних підтвердних документів, та в порядку, передбаченому згідно п. 15.2. договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34648973 |
Поштова адреса | 11700, Україна, Житомирська область, м. Звягель, вул. Шевченка, буд. 16 |
Ім'я |
Андрій Прокопенко |
Телефон | +380414135444 |
Ел. пошта | zakupkiprom.gkg.nv@ukr.net |