На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 303 841.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-005969-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 17:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 303 841.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 вересня, 16:20 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 13 038.41 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Продуктові набори1100 штука Адреса поставки: 63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул.Донця Григорія, будинок 14 Строк: до 10.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15897300-5, Продуктові набори |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
відповідно до п.п.1 п.44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію учасника, який не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
відповідно до п.п.1 п.44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію учасника, який не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43737377 |
---|---|
Поштова адреса | 49051, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Авсієнко |
Телефон | +380957596741 |
Ел. пошта | garnastravadnipro@gmail.com |
Без залучення
Час публікації: 2024-09-18 14:34:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 14:34:58
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО", код ЄДРПОУ 43737377 (далі - Учасник) було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей. 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність автомобілів №10 від 13.09.2024р., де зазначено що підставою користування транспортного засобу АЕ 5027 KP є Договір оренди транспортного засобу, посвідчений приватним нотаріусом № 1539 від 08.11.2019 року з додатковою угодою на продовження оренди, але відповідно до зазначеного договору Учасник не є стороною цього Договору. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав акт (-ти) виконаних робіт з дезінсекції потужності (приміщень), зазначених у Довідці №13 від 13.09.2024р., за останні два календарні місяці до дати подання тендерної пропозиції. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документальне підтвердження проходження навчання членів групи НАССР. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників № 9 від 13.09.2024р., в якій некоректно зазначено загальний досвід (стаж) роботи (роки) та досвід (стаж) роботи на останній посаді (роки) щодо всіх зазначених працівників та не надано інформацію про належну кількість працівників окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів та окремо вантажників, окремо експедитори відповідно до кількості повідомлених Учасником кількості одиниць транспорту. 5. Учасник повинен надати медичні книжки щодо одного вантажника та одного експедитора, інформація про яких в тендерній пропозиції У часника відсутня. 6. Учасник не надав підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально не підтвердив виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році або в 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 7.Учасник у складі тендерної пропозиції не надав трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2 додатку №1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Підпунктом 1.1. п.1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник надає інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ) у кількості не менше 2-х одиниць для перевезення предмету закупівлі за нижчезазначеною формою: № з/п Марка, модель, тип (вид) кузову ТЗ Реєстраційний номер ТЗ Особистий реєстраційний номер потужності, що використовуються в обігу харчових продуктів ТЗ при перевезенні та зазначені у даній таблиці Підстава користування ТЗ Оператор ринку, який здійснює транспортування товару 2. Підпунктом 1.7.1. п.1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що з метою підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), інформація щодо яких надана Учасником відповідно до пп.1.5. п. 1Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: • Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності. • Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два календарні місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). 3. Підпунктом 1.8. п.1 Додатку № 1 до Тендерної документації встановлено, що для підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник або Перевізник (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігач (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)), запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: 1) сертифікат (який є чинний на дату подання пропозиції), що посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”, або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга»), або ДСТУ ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів», або ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу»; 2) Наказ (-и) про створення групи НАССР та призначення відповідальних осіб (групи НАССР) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. та документальне підтвердження проходження навчання членів групи НАССР. За відсутності вищезазначеного сертифікату, учасник, у складі тендерної пропозиції, надає документи, що підтверджують те, що Учасник або Перевізник (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігач (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів залучається суб’єкт господарювання, що здійснює зберігання (Зберігач, тощо)), запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: політика щодо безпечності харчових продуктів; план НАССР; програми-передумови, що передбачені ДСТУ 4161-2003, або ISO 22000:2018, або ДСТУ ISO 22000:2018, або ДСТУ ISO 22000:2019; журнали, що передбачені ДСТУ 4161-2003, або ISO 22000:2018, або ДСТУ ISO 22000:2018, ДСТУ ISO 22000:2019; звіти про результати внутрішніх аудитів та інші документи, що учасник вважає за необхідне надати. 4. Підпунктом 2.1 п.2 Додатку №1 до Тендерної документації зазначено, що учасник надає інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за наступною формою: № з/п П.І.Б. Посада Освіта Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК Загальний досвід (стаж) роботи (роки) Досвід (стаж) роботи на останній посаді (роки) Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника. 5. Підпунктом 2.2. п.2 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено надання особистих медичних книжок водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в пп. 2.1. п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. 6. Підпунктом 2.4. п.2 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен підтвердити проходження навчання працівників (зазначених у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році або в 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 7. Абзацом 4 пп. 2.5. п.2 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник надає документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у пп. 2.1 п. 2Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2 додатку №1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ) у кількості не менше 2-х одиниць для перевезення предмету закупівлі за формою встановленою п.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації та усунути невідповідність щодо підстави користування ТЗ АЕ 5027 KP. 2. Учасник повинен надати акт (-ти) виконаних робіт з дезінсекції потужності (приміщень), зазначених у Довідці №13 від 13.09.2024, за останні два календарні місяці до дати подання тендерної пропозиції. 3. Учасник повинен надати документальне підтвердження проходження навчання членів групи НАССР. 4. Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі формою встановленою у п.2.1. п.2 Додатку 1 до тендерної документації з коректним (відповідно до трудових книжок) зазначенням загальний досвід (стаж) роботи (роки) та досвід (стаж) роботи на останній посаді (роки) щодо всіх зазначених працівників та надати інформацію про належну кількість працівників окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів та окремо вантажників, окремо експедитори відповідно до кількості повідомлених Учасником кількості одиниць транспорту. 5. Учасник повинен надати особисті медичні книжки одного експедитора транспортного, одного вантажника, інформація в тендерній пропозиції про яких відсутня. 6. Учасник повинен підтвердити проходження навчання працівників (зазначених у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році або 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 7. Учасник повинен надати трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2 додатку №1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2712501327 |
---|---|
Поштова адреса | 61107, Україна, Харківська область, Харків, вул. Гризодубова, буд 25-а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Чучкіна Ольга |
Телефон | 380973066791 |
Ел. пошта | Olgachuchkina@meta.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43998585 |
Поштова адреса | 63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул.Донця Григорія, будинок 14 |
Ім'я |
Наталія Білецька |
Телефон | 380997372166 |
Ел. пошта | bilecka1975@ukr.net |