0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 303 841.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 25 жовт. 11:27
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є продуктові набори (за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-06-005969-a) надаємо наступну інформацію стосовно порушених питань у запиті щодо надання інформації. Обґрунтування розміру витрат щодо предмету закупівлі здійснюється на підставі фактичної потреби у продуктах харчування на виконання «Програми підтримки Захисників та Захисниць України та членів їх сімей у Нововодолазькій селищній територіальній громаді на 2024-2028 роки», тобто придбання продуктових наборів Захисникам та Захисницям України та членам їх сімей, в межах затверджених видатків. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до державних стандартів України, а саме: ДСТУ, ГОСТ, ТУУ або ТУ, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. Що стосується визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, то вона визначена з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема, методом порівняння ринкових цін на товари та шляхом опрацювання комерційних пропозицій від постачальників, отриманих за запитом, та враховуючи основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2024 рік, рекомендовані в листі Міністерства фінансів України «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2024 рік». Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік. Розмір бюджетного призначення на закупівлю: Продуктові набори (за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні), відповідно до фінансового плану відділу на 2024 рік, складає 1 303 841, 00 гривень з ПДВ. Також повідомляємо, що на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), нами в повному обсязі та своєчасно розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті: https://vodolaga-gromada.gov.ua/, а саме в Розділі «Документи»: https://vodolaga-gromada.gov.ua/documents/cm0z0r2a7b95j08807a1m9hda. Відповідь надана у встановленні строки. Додатки до відповіді 1. Комерційні пропозиції. 2. Розрахунок. 3. Обгрунтування з сайту.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є продуктові набори (за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-06-005969-a) надаємо наступну інформацію стосовно порушених питань у запиті щодо надання інформації. Обґрунтування розміру витрат щодо предмету закупівлі здійснюється на підставі фактичної потреби у продуктах харчування на виконання «Програми підтримки Захисників та Захисниць України та членів їх сімей у Нововодолазькій селищній територіальній громаді на 2024-2028 роки», тобто придбання продуктових наборів Захисникам та Захисницям України та членам їх сімей, в межах затверджених видатків. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до державних стандартів України, а саме: ДСТУ, ГОСТ, ТУУ або ТУ, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. Що стосується визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, то вона визначена з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема, методом порівняння ринкових цін на товари та шляхом опрацювання комерційних пропозицій від постачальників, отриманих за запитом, та враховуючи основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2024 рік, рекомендовані в листі Міністерства фінансів України «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2024 рік». Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік. Розмір бюджетного призначення на закупівлю: Продуктові набори (за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні), відповідно до фінансового плану відділу на 2024 рік, складає 1 303 841, 00 гривень з ПДВ. Також повідомляємо, що на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), нами в повному обсязі та своєчасно розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті: https://vodolaga-gromada.gov.ua/, а саме в Розділі «Документи»: https://vodolaga-gromada.gov.ua/documents/cm0z0r2a7b95j08807a1m9hda. Відповідь надана у встановленні строки. Додатки до відповіді 1. Комерційні пропозиції. 2. Розрахунок. 3. Обгрунтування з сайту.
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-06-005969-а від 08.11.2024.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Уповноважена особа ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (Відділ СЗН Нововодолазької селищної ради) ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Замовник: ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Ідентифікатор моніторингу — UA-M-2024-10-25-000016 Ідентифікатор закупівлі — UA-2024-09-06-005969-a Предмет закупівлі : Продуктові набори (за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Замовник керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-06-005969-a від 08.11.2024 (далі – Висновок). Відповідно до оприлюдненого Висновку виявлено наступні порушення: 1. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено недотримання вимог пункту 3 та пункту 28 Особливостей № 1178. 2. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чучкіна О.П. встановлено недотримання пункту 43 Особливостей №1178. Замовник заперечує наявність зазначених у Висновку порушень з огляду на таке. І. Стосовно першого порушення повідомляємо наступне. Замовником було розроблено тендерну документацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями) (далі — Особливості). Так, відповідно до п. 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації серед іншого зазначаються: підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Замовником на виконання зазначених вимог тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої №37 від 06 вересня 2024 року, згідно з предметом закупівлі Продуктові набори (за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) встановлені такі вимоги: 1. П.1 розділу Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця). 2. П.5 розділу Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: Підстави, визначені пунктом 47 Особливостей. Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. З зазначеної вимоги вбачається, що Замовником враховані зміни щодо виключення абзацу 14 пункту 47 Особливостей згідно змін, внесених згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024. В зв’язку зі втратою чинності абзацу 14 пункту 47 Особливостей, вимоги підпунктів 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей дотримані. 3. П.3 Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. З зазначеної вимоги вбачається, що Замовником враховані зміни в абзаці третьому підпункту 3 пункту 44 Особливостей щодо виключення «та в абзаці чотирнадцятому» пункту 47 Особливостей згідно змін, внесених згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024. 4. Ч.2 Додатку №1 до Тендерної документації: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У ПУНКТІ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк. 2.1. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою): № з/п Вимоги згідно п. 47 Особливостей Переможець торгів на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: 1 Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. (підпункт 3 пункт 47 Особливостей) Перевіряється безпосередньо замовником самостійно. 2 Керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. (підпункт 6 пункт 47 Особливостей) Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. !!!! Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в електронній системі закупівель. 3 Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. (підпункт 12 пункт 47 Особливостей) 2.2. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем): № з/п Вимоги згідно пункту 47 Особливостей Переможець торгів на виконання вимоги згідно пункту 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: 1 Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. (підпункт 3 пункт 47 Особливостей) Перевіряється безпосередньо замовником самостійно. 2 Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку. (підпункт 5 пункт 47 Особливостей) Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. !!!! Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. 3 Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. (підпункт 12 пункт 47 Особливостей) З зазначеної вимоги вбачається вичерпний перелік інформації, яка вимагається від переможця торгів на виконання пункту 47 Особливостей, який не містить вимоги щодо надання інформації/документа на підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, тобто Замовником допущена технічна помилка, яка спростовується відсутністю безпосередньо вимоги від переможця підтвердження зазначеної вище підстави. 5. Ч.I Додаток № 5 до Тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі І. Перелік документів для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей № з/п Вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи 1. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою): 1.1. Керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 6 пункту 47 Особливостей). Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. !!!! Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в електронній системі закупівель. 1.2. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (підпункт 12 пункту 47 Особливостей). 2. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем): 2.1. Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 5 пункту 47 Особливостей). Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. !!!! Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в електронній системі закупівель. 2.2. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (підпункт 12 пункту 47 Особливостей). З зазначеної вимоги вбачається вичерпний перелік інформації, яка вимагається від переможця торгів на виконання пункту 47 Особливостей, який не містить вимоги щодо надання інформації/документа на підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей. Враховуючи все вищезазначене, вбачається, що Замовником в жодному пункті тендерної документації не міститься способу підтвердження відсутності підстави для відхилення згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, тобто у ч.2 Додатку №1 до Тендерної документації Замовником допущено технічну помилку при зазначенні в тексті «абзацу чотирнадцятого» пункту 47 Особливостей, яка не тягне за собою порушення п.3 та п.28 Особливостей. Також зазначена помилка не призвела до порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель та не призвела до розтрати бюджетних коштів. ІІ. Стосовно другого порушення повідомляємо наступне. Пп.2.4. ч.2. п.2 Додатку №1 до Тендерної документації визначено, що учасник для підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, надає документи, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році або у 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Так, на виконання зазначеної вимоги ФОП Чучкіна О.П. надала у складі тендерної пропозиції: 1. Договір транспортного експедирування (послуг перевезення) та зберігання №10/01/2023 від 13 січня 2023 року (файл: 1. ФОП Чучкіна О.П. (наявність ТЗ).рdf стор.5-8), в якому міститься інформація, що ТОВ «ТЛК «Схід» зобов'язується за плату і за рахунок ФОП Чучкіною О.П. власними силами (в т.ч. із залученням власного персоналу) організувати надання, та надати визначені Договором послуги транспортного експедирування, пов'язані з перевезенням та супроводженням Вантажу спеціалізованим автотранспортом і за маршрутом, а також надати послуги, пов’язані зі зберіганням Вантажу на потужностях ТОВ «ТЛК «Схід». 2. Інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі (файл: 1.6. Інформаційна довідка про наявність працівників.pdf), в якій надано інформацію про наступних працівників: Пушкар А.Б. (водій автотранспортних засобів), Дмитренко Є.В. (експедитор транспортний), Левков С.М. (вантажник), Малєєва Н.О. (комірник), Ушаков О.В (водій автотранспортних засобів), Шевченко О.М (експедитор транспортний), Варнавський А.В. (вантажник). 3. Наказ № 01-01/11 від 01 листопада 2023 року (файл: 2. ФОП Чучкіна О.П. (навчання працівників).pdf стор. 1), який містить інформацію про затвердження Програми навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів та проведення навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів на 2023-2024 роки. 4. Журнал реєстрації проведення навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів за 2023-2024 рік (файл: 2. ФОП Чучкіна О.П. (навчання працівників).pdf стор. 2), який містить інформацію про проходження працівниками: Пушкар А.Б. (водій автотранспортних засобів), Дмитренко Є.В. (експедитор транспортний), Левков С.М. (вантажник), Малєєва Н.О. (комірник), Ушаков О.В (водій автотранспортних засобів), Шевченко О.М (експедитор транспортний), Варнавський А.В. (вантажник) навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів за 2023-2024 рік. 5. Програма навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів, затверджена наказом виконавчого директора ТОВ «ТЛК «Схід» від 01 листопада 2023 року (файл: 2. ФОП Чучкіна О.П. (навчання працівників).pdf стор. 3-6). 6. Журнал реєстрації проведення навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів за 2022-2023 рік (файл: 2. ФОП Чучкіна О.П. (навчання працівників).pdf стор. 7), який містить інформацію про проходження працівниками: Пушкар А.Б. (водій автотранспортних засобів), Дмитренко Є.В. (експедитор транспортний), Левков С.М. (вантажник), Ушаков О.В (водій автотранспортних засобів), Шевченко О.М (експедитор транспортний), Варнавський А.В. (вантажник) навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів за 2022-2023 рік. 7. Наказ № 01-01/11 від 01 листопада 2022 року (файл: 2. ФОП Чучкіна О.П. (навчання працівників).pdf стор. 8), який містить інформацію про затвердження Програми навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів та проведення навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів на 2022-2023 роки. 8. Наказ № 01-02/12 від 02 грудня 2022 року (файл: 2. ФОП Чучкіна О.П. (навчання працівників).pdf стор. 9), який містить інформацію проведення навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів на 2022-2023 роки комірника Малєєвої Н.О. 9. Журнал реєстрації проведення навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів за 2022-2023 рік (файл: 2. ФОП Чучкіна О.П. (навчання працівників).pdf стор. 10), який містить інформацію про проходження працівником: Малєєвої Н.О (комірник) навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів за 2022-2023 рік. 10. Програма навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів, затверджена наказом виконавчого директора ТОВ «ТЛК «Схід» від 01 листопада 2022 року (файл: 2. ФОП Чучкіна О.П. (навчання працівників).pdf стор. 11-14). Зазначені документи відповідають встановленій вимозі у пп.2.4. п.2 Додатку №1 до Тендерної документації. Тобто ФОП Чучкіна О.П. надала всі необхідні документи, які підтверджують виконання оператором ринку (ТОВ «ТЛК «Схід», який здійснює перевезення з залученням власних працівників) визначених вимог в 2023 та 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Звертаємо увагу, що в Тендерній документації відсутня умова щодо надання документального підтвердження проведення навчання з питань гігієни праці, як зазначено у Висновку. Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція ФОП Чучкіної О.П. повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у тому числі щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Отже, у Замовника не було підстав застосовувати пункт 43 Особливостей, як зазначено у Висновку. Таким чином, Замовником дотримано вимоги Особливостей щодо визначення ФОП Чучкіну О.П. переможцем. Порушення законодавства у сфері публічних закупівель відсутні, підстави для притягнення до відповідальності осіб, зазначених у Висновку, відсутні. Звертаємо Вашу увагу, що статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У зв’язку з вище наведеним Північний офіс Держаудитслужби діє за межами чинного законодавства України, чим порушує основні принципи правової держави. Таким чином, Замовник вважає, що Висновок є неправомірним та суперечить нормам діючого законодавства. Додатки: 1. Документи до заперечення на 18 арк. в 1 прим. Головний бухгалтер _______________ підпис Наталія БІЛЕЦЬКА