На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-005461-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 19:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 784 384.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 вересня, 16:10 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 921.92 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт вул. Зелена в с. Підгородне Тернопільського району Тернопільської області1 послуга Адреса поставки: 47751, Україна, Тернопільська область, Тернопільський р-н село Підгородне , вул. Бережанська, будинок 70 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41037833 |
---|---|
Поштова адреса | 47734, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, с. Настасів, вул. Плебанівка, будинок 712/9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Носик Валерій Вікторович |
Телефон | 380959389724 |
Ел. пошта | bmbtov@gmail.com |
Не залучається
Час публікації: 2024-09-20 16:44:42
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 16:44:42
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Пунктом 1.1.1. Додатку 3 вимагається: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником подаються: - кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання). Учасником у складі тендерної пропозиції надана інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), де в пунктах 6-8 зазначені автомобілі самоскиди. У колонці 5 та 6 зазначається що дана техніка залучена за договором надання послуг №12/11/21 від 17.11.2021 р. у ТОВ «ДОРБУД-СЕРВІС». Також у складі тендерної пропозиції учасником надано договір надання послуг №12/11/21 від 17.11.2021 р., укладений із ТОВ «ДОРБУД-СЕРВІС», де відсутня техніка автомобілі самоскиди, а послуги надаються комбінованими дорожніми машинами. 1.2. Пунктом 2.10 вимагається надання: Скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2015. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло менше року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом, та сертифікат внутрішнього аудитора. Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат ISO 9001:2015 виданий 02.12.2022 р., звіт про проведення первинного аудиту, сертифікат внутрішнього аудитора. Так як з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло більше року, учаснику необхідно було надати копію рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Даний звіт у складі пропозиції відсутній. Також сертифікат ISO 9001:2015 виданий не акредитованим на це органом. 1.3. Пунктом 2.11 вимагається надання: 2.11. Скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 14001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 14001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом, та сертифікат внутрішнього аудитора. Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат ISO 14001:2015 виданий 01.03.2023 р., звіт про проведення первинного аудиту, сертифікат внутрішнього аудитора. Так як з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 14001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло більше року, учаснику необхідно було надати копію рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Даний звіт у складі пропозиції відсутній. 1.4. Пунктом 2.12 вимагається надання: 2.12. Скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 45001:2018 на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 45001:2018 на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом, та сертифікат внутрішнього аудитора. Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат ISO 45001:2018 виданий 01.03.2023 р., звіт про проведення первинного аудиту, сертифікат внутрішнього аудитора. Так як з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 45001:2018 на дату подачі пропозиції пройшло більше року, учаснику необхідно було надати копію рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Даний звіт у складі пропозиції відсутній. 1.5. Відповідно до п 1.1.2. Додатку 3 тендерної документації вимагається наступне: Додатково у складі тендерної пропозиції надається схема перевезення асфальтобетонної суміші, що підтверджує місце розташування асфальтобетонного заводу від місця виконання робіт на відстані, що дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011, та скан-копія атестату виробництва асфальтобетонної суміші. Учасником надано схему перевезення, згідно якої відстань транспортування складає 124 км. Відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119-2011 транспортування не повинно перевищувати 3 годин. А відповідно до МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування середня технічна швидкість автотранспортного засобу розраховується за прийнятими технічними швидкостями у залежності від типу покриття дороги на маршруті транспортування, а саме: для доріг з твердим покриттям удосконаленого типу (асфальтобетон, цементобетон) приймається: для автомобілів V1 - 49 км/год; Під час роботи у межах населеного пункту (між дорожніми знаками 5.49 та 5.50) технічна швидкість автомобілів приймається V4 - 25 км/год. Також враховуючи той факт, що на зазначеній у схемі перевезення ділянці проводяться ремонтні роботи мосту і відповідно організований об’їзд великогабаритного транспорту, відстань транспортування буде ще більшою. Отже час транспортування перевищує 3 години. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1.1. Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 2.10 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3 Пункт 2.11 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4 Пункт 2.12 Додатку 3 до тендерної документації. 2.5 Пункт 1.1.2. Додатку 3 тендерної документації, пункт 2 розділу 5 тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів, а саме: - надати підтвердження на техніку зазначену в пунктах 6-8 інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), а саме на автомобілі самоскиди а не комбіновані дорожні машини; - надати ISO 9001:2015 видане акредитованим на це органом із всіма необхідними документами згідно вимог додатку 3 тендерної документації; - надати копію рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом до сертифікату на систему якості ISO 14001:2015; - надати копію рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом до сертифікату на систему якості ISO 45001:2018; - надати інформацію та документи що вимагаються додатком 3 про асфальтобетонний завод, транспортування з якого буде забезпечувати вимоги асфальтобетонної суміші до ДСТУ Б В.2.7-119-2011 та нормам чинного законодавства.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33768346 |
---|---|
Поштова адреса | 46008, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ ШЕПТИЦЬКОГО, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Петро Тесельський |
Телефон | +380352432306 |
Ел. пошта | t-bc@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37306789 |
---|---|
Поштова адреса | 47707, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Д. Лук'яновича, буд. 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Хоміцький Володимир Зіновійович |
Телефон | 380676720227 |
Ел. пошта | avaxprof@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Підгороднянська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14029197 |
Поштова адреса | 47751, Україна, Тернопільська область, Тернопільський р-н село Підгородне , вул. Бережанська, будинок 70 |
Ім'я |
Зінов'єв Дмитро Юрійович |
Телефон | 380679917453 |
Ел. пошта | tender_pidgorodnesrada@ukr.net |