На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
948 388.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-006791-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 01:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 13:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 948 388.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 741.94 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт приміщень операційного відділення КП «Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради» за адресою Львівська область, м. Червоноград, вул. Івасюка, 21 послуга Адреса поставки: 80100, Україна, Львівська область, Червоноград, вулиця Івасюка, 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2562011608 |
---|---|
Поштова адреса | 80086, Україна, Львівська область, Червоноградський р-н, село Сілець, Червоноградська ТГ, Солтиси присілок, будинок 789 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Галина Ройко |
Телефон | +380934197177 |
Ел. пошта | rojkogalina4@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-18 12:09:38
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 12:09:38
Опис
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно Таблиці Г. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 13.09.2024 р. №5/т, в якій відсутня інформація про номер та дату договору, що укладений з КП «ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ». 1.2. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці Г інформації учасник повинен надати: Документи, що засвідчують факт наданих послуг: довідку (-и) форми КБ-3 або акти наданих послуг. Проте, в складі тендерної пропозиції відсутні документи, що засвідчують факт наданих послуг (довідка (-и) форми КБ-3 або акти наданих послуг) щодо договору від 06.11.2023 р. №06/23, що поданий в якості аналогічного. 1.3. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно Таблиці Б. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 13.09.2024 р. №3/т, однак дана довідка не містить відомостей про спеціальність ІТР, а також в ній зазначена інформація про робітників, в той час, як інформація про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення зазначається в довідці згідно Таблиці В. 1.4. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення необхідно надати довідку згідно Таблиці В. На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка про наявність в учасника процедури закупівлі робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення від 13.09.2024 р. №4/т, згідно якої Учаснику необхідно додатково прийняти такого робітника як сантехіка, в той час як згідно штатного в ФОП "РОЙКО ГАЛИНА ВАСИЛІВНА" наявний такий робітник. 1.5. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати довідку згідно Таблиці А. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 13.09.2024 р. №2/т, однак в ній відсутня інформація про дату договору про надання послуг №45. 1.6. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. Згідно наданої в складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 13.09.2024 р. №2/т в Учасника є в наявності пилосос промисловий марки Makita, однак Учасником не надано документу, що підтверджує його право власності. 1.7. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Проте, в складі тендерної пропозиції відсутній такий лист-підтвердження від ФОП Рибай П.С. 1.8. Відповідно до п. 7 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати відомості про Учасника за встановленою формою. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано відомості про Учасника від 13.09.2024 р. №8/т, однак в ній відсутня інформація про «1. Посадова особа, яка має право на укладення договору; 2. Посадова особа, яка має право на підписання тендерної пропозиції; 3. Інші уповноважені особи» та відповідно їх «ім’я ПРІЗВИЩЕ; Контактний номер телефону; Е-mail (у разі наявності)», чим не дотримано в повній мірі встановлену в тендерній документації форми. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2.2. Надати документи, що засвідчують факт наданих послуг ( довідка (-и) форми КБ-3 або акти наданих послуг) щодо договору від 06.11.2023 р. №06/23, що поданий в якості аналогічного. 2.3. Привести у відповідність довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.4. Привести у відповідність довідку про наявність в учасника процедури закупівлі робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення. 2.5. Привести у відповідність довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2.6. На підтвердження власності пилососу промислового марки Makita надати оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. 2.7. Надати оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. 2.8. Привести у відповідність згідно встановленої в тендерній документації форми відомості про Учасника.
Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів з дати їх підписання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01996869 |
Поштова адреса | 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Івасюка, будинок 2 |
Ім'я |
Galina Bordyliak |
Телефон | +380967014510 |
Ел. пошта | cher.lik@ukr.net |