На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 824 386.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-008939-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 01:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 17:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 824 386.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 121.93 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт поліклінічного корпусу філії «Центр ендокринного здоров’я населення» по вулиці Острозького, 1, м. Львів1 послуга Адреса поставки: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Острозького, 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41966771 |
---|---|
Поштова адреса | 79044, Україна, Львівська область, Львів, вул. Генерала Чупринки 58А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Казимирів Андрій Михайлович |
Телефон | +380990502787 |
Ел. пошта | amkzahid@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-16 17:17:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 17:17:44
Опис
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати довідку згідно Таблиці Б. Наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Так, на виконання зазначеної вимоги Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №104 від 11.09.2024 р., згідно якої в Учасника наявний економіст з договірних та претензійних робіт. Однак, в штатному розписі, що міститься в складі тендерної пропозиції (файл «8. Штатний розпис.pdf»), відсутня така посада. 1.2. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати скановані копії аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконані, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого(их) є поточний ремонт приміщення/будівлі. На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції міститься договір №16-12/20 від 28.12.2020 р., де предметом договору вказано «Ремонт в маніпуляційній рентгенологічного відділення КНП «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова» м. Львів за адресою вул. П. Орлика, 4», що не відповідає вимозі тендерної документації в частині визначення, що розуміється аналогічним договором в межах даної процедури закупівлі. 1.3. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно Таблиці А. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «2. Довідка МТБ.pdf») та документ, що підтверджує право власності на обладнання, яке вказане в довідці згідно Таблиці А (документ Оборотно-сальдова відомість по рахунку: 112, файл «3. Оборотно-сальдовая 112.xls». Однак, під час здійснення перевірки було виявлено, що в оборотно-сальдовій відомості по рахунку: 112 відсутні відомості, що підтверджують право власності на позиції під №5, 6, 7 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність інформацію щодо наявності чи відсутності працівника, який обіймає посаду економіста з договірних та претензійних робіт. 2.2. Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці Г інформації учасник повинен надати: 1. Скановані копії аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконані, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого(их) є поточний ремонт приміщення/будівлі. 2. Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці Г. Кожен відгук повинен бути належно оформлений: містити вихідний номер, дату видачі такого документу та посилання на договір, що виконувався. 3. Документи, що засвідчують факт наданих послуг: довідку (-и) форми КБ-3 або акти наданих послуг. 2.3. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування.
Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів з дати їх підписання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03078209 |
Поштова адреса | 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська 69Б |
Ім'я |
Корецька Іванна |
Телефон | 380678093124 |
Ел. пошта | diagnostic.centre.tender@gmail.com |