На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
144 761 568.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
7 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 7 жовтня, 00:00
Опис
Строк подання пропозицій учасників, зазначений в оголошенні про торги і в тендерній документації, становив 19 календарних днів (із 06 вересня по 24 вересня 2024 року). Строки для подання тендерних пропозицій у відкритих торгах на закупівлю робіт згідно з чинним законодавством має становити не менше 14 календарнх днів. Але відповідно до вимог п.9 Посібника «Національні процедури закупівель (для субпроектів всіх пулів ПВУ та НКПВУ) строк має складати не менше 20 календарних днів з дати публікації оголошення про проведення відкритих торгів у разі закупівлі будівельних робіт.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-010650-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 вересня, 15:52 |
Дата останніх змін | 7 жовтня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 144 761 568.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 771 575.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 154 315.00 UAH |
«Будівництво Лубенського дошкільного навчального закладу комбінованого типу для дітей з проблемами опорно- рухового апарату та вадами мовлення на 12 груп по вул. Ватутіна, 39 в м. Лубни Полтавської області»1 робота Адреса поставки: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вул. Василенкове Поле (Ватутіна), 39 Строк: до 31.12.2026 15:52 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145582 |
Поштова адреса | 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вул. Г.Тютюнника, 19 а |
Ім'я |
Боднарук Марина Іванівна |
Телефон | +380536177349 |
Ел. пошта | Bodnarukm@ukr.net |