На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 765.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-007183-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 02:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 15 765.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 вересня, 12:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 78.83 UAH без ПДВ |
---|
Двері вхідні з фурнітурою та коробкою1 штука Адреса поставки: 16512, Україна, Чернігівська область, м. Батурин, вул. Незалежності України, 33 Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221200-7, Двері |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Тендерна документація (пункт 3.1, додатку 1 до тендерної документації) містить такі вимоги: "Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1." Учасник у складі тендерної пропозиції, не надав підтверджуючих відповідностей тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, згідно з Таблицею 1, пункт 3.1, додатку 1 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Тендерна документація (пункт 3.1, додатку 1 до тендерної документації) містить такі вимоги: "Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1." Учасник у складі тендерної пропозиції, не надав підтверджуючих відповідностей тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, згідно з Таблицею 1, пункт 3.1, додатку 1 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 2712914768 |
---|---|
Поштова адреса | 42063, Україна, Сумська область, Роменський р-н. с. Коржі, вул. Глинська, буд. 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сухарь Н.А. |
Телефон | +380988806663 |
Ел. пошта | 2suhar2@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2930405436 |
---|---|
Поштова адреса | 49087, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Калинова 64/191 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кутенкова Ольга Олександрівна |
Телефон | +380675265812 |
Ел. пошта | kutenkova@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-20 10:27:52
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 10:27:52
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: пункт 1, додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1 Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Приклад: 1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби 1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів або залишити обидва). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лис про те що він: «має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Реквізитів договору не зазначено, копій договору або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) не надано. В Учасника була можливість надати на вибір: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з обов’язковим наданням підтвердження виконання такого договору, підтвердженням вважається не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. або довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з листом-відгуком (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи та/або інформацію, які підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді (на власний розсуд): довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з обов’язковим наданням підтвердження виконання такого договору, підтвердженням вважається не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. або довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з листом-відгуком (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Розрахунок за отриманий товар проводиться шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Постачальника, вказаний у цьому Договорі, згідно накладної протягом 7 банківських днів після передачі товару Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (4 ДПРЗ ГУ ДСНС УКРАЇНИ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38189181 |
Поштова адреса | 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. Студентська, будинок 2 |
Ім'я |
Тетяна Лобова |
Телефон | +380463131743 |
Ел. пошта | lobova.tatyana@i.ua |