На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється з метою необхідності виконання робіт по проекту та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих UA-2024-08-16-005191-a
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-007128-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 вересня, 18:00 |
Дата останніх змін | 9 вересня, 14:08 |
Закупівля здійснюється з метою необхідності виконання робіт по проекту та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих UA-2024-08-16-005191-a
Очікувана вартість закупівлі | 26 565 036.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 133 000.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 вересня, 15:56 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
роботи по проекту «Будівництво системи водопостачання та водовідведення в с. Барвінок Ужгородського району. (Коригування)»1 робота Адреса поставки: 89425, Україна, Закарпатська область, с. Барвінок, с. Барвінок Строк: до 31.12.2025 13:51 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
1) Попередньої оплати, на підставі отриманих рахунків від Підрядника на розрахунковий рахунок відкритий в органах Державної казначейської служби України на строк не більше 12 місяців в межах 30% від річного обсягу робіт протягом 10 календарних днів згідно Плану фінансування робіт (Додаток №___). Використання попередньої оплати Підрядник повинен підтвердити Актами приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Надану попередню оплату Підрядник зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику протягом 3-х робочих днів з дня настання підстави для повернення. 2) Поетапної оплати проміжними платежами в міру виконання робіт, що проводяться Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
1) Попередньої оплати, на підставі отриманих рахунків від Підрядника на розрахунковий рахунок відкритий в органах Державної казначейської служби України на строк не більше 12 місяців в межах 30% від річного обсягу робіт протягом 10 календарних днів згідно Плану фінансування робіт (Додаток №___). Використання попередньої оплати Підрядник повинен підтвердити Актами приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Надану попередню оплату Підрядник зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику протягом 3-х робочих днів з дня настання підстави для повернення. 2) Поетапної оплати проміжними платежами в міру виконання робіт, що проводяться Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Баранинська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22095099 |
Поштова адреса | 89425, Україна, Закарпатська область, Баранинці, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Баранинці, вул. Центральна, 42 |
Ім'я |
Товт Ростислав Олександрович |
Телефон | +380312734287 |
Ел. пошта | barsilrada@gmail.com |