На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 346 235.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-012286-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 16:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 346 235.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 731.18 UAH без ПДВ |
---|
Ремонт каналізаційної напірної мережі, м. Полтава (заміна напірної мережі)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45330000-9, Водопровідні та санітарно-технічні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45399972 |
---|---|
Поштова адреса | 64220, Україна, Харківська область, Ізюмський район, селище міського типу Андріївка, вулиця Заводська, будинок 45-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Шевчук |
Телефон | +380503437202 |
Ел. пошта | prom0077@ukr.net |
учасник не має наміру залучати до виконання робіт чи послуг спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Час публікації: 2024-09-20 11:15:42
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 11:15:42
Опис
Пропозиція учасника була розглянута на її відповідність умовам, заявленим в тендерній документації. Під час розгляду пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Учасник повинен виправити невідповідності протягом 24 годин, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1) Учасником відповідно до вимог тендерної документації ( п.3.1. Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації») не надані копії податкових накладних згідно договорів, зазначених в довідці про досвід виконання аналогічного договору (якщо вищенаведені накладні не знищені, відповідно термінів їх зберігання, керуючись Податковим кодексом України та іншими законодавчими документами, які регулюють термін зберігання такого виду документів). 2) Учасником відповідно до вимог тендерної документації ( п.3.1. Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації») не надані листи-відгуки від сторін-підписантів аналогічних договорів про оцінку виконання договору в цілому.
Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Сторонами актів приймання наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість). У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, або Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Сторонами актів приймання наданих послуг ** (**застосовується, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець застосовує касовий метод податкового обліку ПДВ). У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
Ім'я |
Кліпіков Руслан Борисович |
Телефон | 380542719411 |
Ел. пошта | tender_hd3_sumy@ukr.net |