На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
190 406.47 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-012663-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 вересня, 14:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 190 406.47 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 904.06 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт (підготовка до опалювального сезону) по заміні вікон в під’їздах № 4,5 в житловому будинку за адресою: м. Запоріжжя вул. Хортицьке шосе, 18, код 45450000-6 за ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи»1 послуга Адреса поставки: 69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фанатська, 23-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36315588 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Фролов Сергій Миколайович |
Телефон | 380612201219 |
Ел. пошта | 8707072@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-09-19 15:09:09
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 15:09:09
Опис
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.1.2.4 розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «1.1.2.4 У разі оренди (користування) у довідці (стовпчик 5) зазначити номер та дату договору оренди (користування), термін дії, з ким укладено». Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної документації була надана довідка вих. № 17/1 від 17.09.2024 у якій відносно п. 1 (Приміщення/будівля/склад) не було зазначено терміну дії договору оренди та з ким він був укладений. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити оновлену відповідну довідку. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.3.1. розділу 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати: «1.3.1 Довідку, складена у довільній формі, про виконання аналогічних договорів у кількості не менше 2 договорів за 2023-2024рр.1 з обов’язковим зазначенням назви контрагента (Замовника), ЄДРПОУ, номеру та дати укладеного договору, строк дії договору, предмету договору, загальної суми договору та фактичного стану виконання». Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної документації була надана вищезазначена довідка вих. № 17/1 від 17.09.2024 без зазначення строку дії аналогічних договорів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити оновлену відповідну довідку. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 4.3.7. розділу 4.3. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати: «4.3.7. Довідка від Учасника, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: а) повне та скорочене найменування учасника, ЄДРПОУ (для юридичних осіб), прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб); б) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, телефон для контактів, e-mail); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон) – для юридичних осіб; г) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, у разі його укладення; д) статус платника податку, індивідуальний податковий номер (у разі реєстрації учасника платником податку на додану вартість). Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної документації була надана вищезазначена довідка вих. № 17/1 від 17.09.2024 без зазначення телефона для контактів та контактного телефону керівництва. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити оновлену відповідну довідку. 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту абз. 4 п. 3.1. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати: підсумкову відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих витрат; - розрахунки адміністративних витрат та прибутку; - проект календарного графіку виконання робіт;». Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної документації був наданий проект календарного графіку виконання робіт вих. № 17/19 від 17.09.2024 на вересень-грудень 2021 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити оновлений проект календарного графіку виконання робіт на 2024 рік.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22144952 |
Поштова адреса | 69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фанатська, буд. 23-А |
Ім'я |
Денис Бречко |
Телефон | +380612280930 |
Ел. пошта | zrs.brechko@ukr.net |