На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-013686-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 12:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 478 509.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 785.09 UAH з ПДВ |
---|
45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» Капітальний ремонт вимощення прибудови л4-II; л3-II; л5 будівлі Л-V по вул. Прилуцька, 1311 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2626018175 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Чернігівська область, Ніжин |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Савенко Олександр Миколайович |
Телефон | +380681315609 |
Ел. пошта | proekt.building.company@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-20 12:43:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 12:43:05
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля за ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі - UA-2024-09-09-013686-a. - Вимога Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Тендерна пропозиція повинна складатися з: в передостанньому абзаці перед Обов’язково до виконання учасниками:(та п.9 Додаток 7 до Документації)- Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі — Учасником не надано лист-гарантію. - Вимога Додаток 2 до Документації, Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори надання послуг вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації за ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». Відповідно до технічних характеристик, що вказані в Додатку 3. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - Учасник не завантажив документи, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору). - Вимога Додаток 2 до Документації Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. У складі пропозиції учасник також має надати: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа (та п.11 Додаток 7 до Документації) - Учасник завантажив витяг документ “1_[17-09-2024 08.04.44]1 Витяг_ виписка_ ліцензія” датою видачі 03.10.2017 р. Вимога Додаток 2 до Документації Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для надання послуг. Інформація обов’язкова для усіх учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням. - Учасник завантажив документи: “5_[17-09-2024 08.04.44]1.1 Сальдова відомість” та “2_[17-09-2024 08.04.44]1 Обладнання та матеріально технічна база”(у довідці в п.31-34 — відсутні в сальдовій відомості; відсутні документи, які підтверджують дані п. 38-44 таблиці). Отже два документи не відповідають одне одному. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, я саме: Учаснику завантажити: - лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі; - завантажити документи, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (9_[17-09-2024 08.04.44]2 Аналогічний договір) (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору). - привести у відповідність документи: “5_[17-09-2024 08.04.44]1.1 Сальдова відомість” та “2_[17-09-2024 08.04.44]1 Обладнання та матеріально технічна база” та завантажити договора оренди транпорту, які підтверджують дані п. 38-44 таблиці “2_[17-09-2024 08.04.44]1 Обладнання та матеріально технічна база”. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А3160 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26614001 |
Поштова адреса | 16612, Україна, Чернігівська область, Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
Ім'я |
Веремієнко Ліна Михайлівна |
Телефон | 380463126330 |
Ел. пошта | a3160@post.mil.gov.ua |