На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
118 332.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-013838-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 14:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 118 332.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 183.32 UAH з ПДВ |
---|
Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм ДК 021:2015: 14212000-028 тонна Адреса поставки: 31200, Україна, Хмельницька область, місто Волочиськ, Хмельницький район, ВУЛИЦЯ МУЗЕЙНА, будинок 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14210000-6, Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі |
Щебенево – піщана суміш фракції 0-40 мм ДК 021:2015: 14212320-9143 тонна Адреса поставки: 31200, Україна, Хмельницька область, місто Волочиськ, Хмельницький район, ВУЛИЦЯ МУЗЕЙНА, будинок 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14210000-6, Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38232320 |
---|---|
Поштова адреса | 31360, Україна, Хмельницька область, Засядьки, ВУЛИЦЯ ЗАТИШНА, будинок 52 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Вячеслав Антонюк |
Телефон | 380974104743 |
Ел. пошта | Aslava.km@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-19 12:04:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 12:04:45
Опис
Під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКА ДОСТАВКА" (код ЄДРПОУ 38232320) на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Проект договору.pdf» в якому міститься додаток №3 до тендерної документації «Проєкт договору». Під час вивчення наданого документа встановлено, що наданий проєкт договору оформлено не у відповідності до вимог затвердженої тендерної документації, а саме не на фірмовому бланку Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пунктом 8 розділу І додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасник надає заповнений та підписаний проєкт договору згідно з додатку №3 до тендерної документації (при цьому учасником можуть бути не заповнені положення проєкту договору в частині ціни договору та/або ціни за одиницю (заповнюється під час укладання договору). Згідно положень пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації зазначено, що документи, що складаються (готуються) безпосередньо учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, мають печатку (у разі застосування). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати додаток №3 до тендерної документації з урахуванням вищезазначеної інформації, а саме: на фірмовому бланку учасника (окрім договірної ціни та розрахунків до неї) за власноручним підписом посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, мають печатку (у разі застосування) при цьому учасником можуть бути не заповнені положення проєкту договору в частині ціни договору та/або ціни за одиницю (заповнюється під час укладання договору). 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пунктом 10 розділу І додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасник надає довідку у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «14. Довідка МТБ.pdf» в якому довідка про наявність матеріально – технічної бази та транспорту, який буде залучений для виконання умов договору (вих. №01-09/012024 від 09.09.2024р.) з інформацією зокрема, але не виключно про те, що у користуванні наявна будівля матеріального складу за адресою Хмельницька обл.. Хмельницький р-н с. Нова Синявка, вул. Миру 1-Б. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Договір № 02-04/012023 суборенди нерухомого майна від 04 січня 2023 року (надалі - Договір), який укладено ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД» (надалі - Суборендодавець) та ТОВ «ПОДІЛЬСЬКА ДОСТАВКА» (надалі - Суборендар) (файл «16. Договір суборенди.pdf»). Предметом Договору згідно пункту 1.1. – відповідно до умов Договору Суборендодавець передає, а Суборендар приймає у строкове платне користування (суборенду) на передбачений цим Договором строк суборенди – об’єкт нерухомого майна: нежитлове приміщення (будівля матеріального складу), розташоване за адресою: Хмельницька область, Хмельницький район (раніше Старосинявський район) село Нова Синявка, вулиця Миру, 1Б, загальною площею 261,7 кв.м. (надалі - Майно). Згідно положень пункту 2.1 Договору Майно передається Суборендодавцем та приймаються Суборендарем за Актом приймання – передачі із зазначенням його технічного стану. Акт приймання – передачі підписується уповноваженими представниками Суборендодавця та Суборендаря, і з моменту його підписання є невід’ємною частиною цього Договору. Згідно умов пункту 3.1 Договору – цей Договір укладено строком на 11 (одинадцять) місяців та вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін. Таким чином наданий Договір № 02-04/012023 суборенди нерухомого майна від 04 січня 2023 року станом на момент його надання не є діючим. Умовами пункту 3.2. зазначено, що цей Договір не має автоматичної пролонгації строку його дії. До Договору надано акт приймання – передачі нерухомого майна за договором суборенди нерухомого майна № 04-01/22/1 від 04 січня 2023 року проте акт датовано від 04 січня 2022 року та реквізити Договору зазначеного в акті приймання – передачі нерухомого майна не відповідають реквізитам наданого Договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Підпунктами 1.1 та 1.1 пункту 1 розділу І «Кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено, що з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально технічну базу Учасника (наявність власних або орендованих площ (складів) для зберігання товару; інформацію про виробника товару; інформацію про наявність власного або орендованого автотранспорту та інших транспортних засобів, що будуть використовуватись Учасником для навантажувально-розвантажувальних робіт, перевезення товару). До довідки додаються копії документів, що засвідчують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або з можливістю пролонгації на строк його дії (про що прямо зазначено в документі). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ, що засвідчує наявність в Учасника власних або орендованих площ (складів) для зберігання товару (матеріального складу (нерухомого майна), зазначеного у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або з можливістю пролонгації на строк його дії (про що прямо зазначено в документі). Враховуючи викладене уповноважена особа комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області на підставі пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 14 календарних днів від дати передачі Товару у власність Замовника, при умові отримання від Постачальника документів, передбачених Договором, та документів, що стосуються Товару, які передбачені цим Договором. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03355749 |
Поштова адреса | 31200, Україна, Хмельницька область, Волочиський р-н, місто Волочиськ, ВУЛИЦЯ МУЗЕЙНА, будинок 9 |
Ім'я |
Юлія Маначинська |
Телефон | +380977477206 |
Ел. пошта | vol.kkp@ukr.net |