На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
340 743.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-10-005436-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 11:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 340 743.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 703.72 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Володимира Івасюка, 9 в Оболонському районі м. Києва(ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)34.39 метр квадратний Адреса поставки: 04210, Україна, м. Київ, м.Київ, просп. Володимира Івасюка, 9 Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41235604 |
---|---|
Поштова адреса | 04074, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ КОНОПЛЯНСЬКА, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Козярівський |
Телефон | +380504694609 |
Ел. пошта | bkmegastyle@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-20 11:35:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 11:35:36
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції надав Довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.09.2024 № 16092024/04, в якій на працівника: Кошторисник Лавренюк Микола Ілліч не вірно зазначив у графі Досвід роботи на займаній посаді (років) у даному підприємстві (відповідно до наданого наказу від 27.05.2019 № 30-К ). Учасник у складі пропозиції надав Довідку видану Національним агентством з питань запобігання корупції на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, про те, що особу не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, яка видана раніше періоду подання Оголошення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.4 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає: Довідку про наявність в учасника персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою вказаною в п.4. Відповідно до п.3 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з метою полегшення розгляду пропозицій учасник надає наступну інформацію: - довідка видана Національним агентством з питань запобігання корупції на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, про те, що особу не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. (Довідка повинна бути видана в період подання Оголошення). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей: - Надати довідку про наявність в учасника персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до п.4 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в якій на працівника - Кошторисник Лавренюк Микола Ілліч у графі Досвід роботи на займаній посаді (років) у даному підприємству зазначити відповідно до наданого наказу від 27.05.2019 № 30-К; - Надати довідку видану Національним агентством з питань запобігання корупції на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, про те, що особу не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення з датою видачі не раніше періоду подання Оголошення.
Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів (джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету) на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37445395 |
Поштова адреса | 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16 |
Ім'я |
Віталія Борисенко |
Телефон | +380444267203 |
Ел. пошта | vitaliia.borysenko@kyivcity.gov.ua |